jaaa ik was tweede !!!!

Gestart door Krause, 30-04-2003 19:44:59

Vorige topic - Volgende topic

Krause

Hebben jullie gekeken zondag ?
wiiieeeeeeeuuuuuww....ahum.....en toen werd ik wakker. :P

Dennis

Wat heb je aan je auto verandert om die DTM auto's bij te kunnen houden? ;D ;D ;D

BenC70ES

Met deze was je wellicht eerste geworden  ;D

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Mellow_yellow

Ja, maar deze Zakspeed Volvo C70 heeft nooit meegedaan.... Regelementen werden verandert en Volvo had er ook iets mee van doen geloof ik.

Johann

Ken er nog een.......bwahahaha ;D

Raf

anders wel een mooie wagen, die C70 racing

zo wil ik er wel een!! ;D

Raf
De gustibus non disputandum est!

Dreamer2

geen wonder dat je tweede bent geworden. jij rijdt als enige in het bos als ik de reflecties op je motorkap bekijk.  ;D ;D
U wordt bedankt, u kunt wel gaan....

Krause

HA HA Lekker in het donkere bos, ik heb trouwens Rood kapje en de wolf aangereden in het bos en zij bedankten mij nog omdat het een Volvo was.

ex_beamerman

ik ben niet de enigste die met fotoshop speeld ;D ;D ;D
jhonn

BenC70ES

Ja die zakspeed C70 mocht van Volvo niet rijden omdat ze zelf beslist hadden hun eigen race C70 niet in te zetten, inderdaad ook iets met de reglementen (V8 van 4l en RWD) ... Had te weinig met het orgineel te zien vond Volvo...

Boom

He krause, die 126 pk 2 liter... hoe heb je die opgefokt dan?  ::)
Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...

BenC70ES

Heel de koffer vol met NOS?  ;D

Krause

Citaat van: Boom op 02-05-2003 04:14:43
He krause, die 126 pk 2 liter... hoe heb je die opgefokt dan?  ::)
nou ik heb de zijwieltjes weg gehaald en grotere tandwielen er op gezet. dan nog twee jas beschermers met lucht inlaat. ha ha nee hoor, ik heb op de sloop de letter R gekocht en die naast V70 geplakt.

HaRdCoRe-WeZ

Was dat niet Kurt Thiim die in die auto tests heeft gereden? Jammer dat deze C70 nooit meegedaan heeft.

Ach ja, ik blijf de oude DTM kicker vinden, Calibra's, 155's, C-Klasse Mercedesjuhs...daarvoor de EVO2 AMG's en de M3's, de Audi's en de Omega's. Oef, ben blij dat ik dat allemaal live mee heb mogen maken (Zolder 1992, 1993 & 1994). Ow jah, er waren ook nog 2 wezenlozen, de gebroeders Ruch, die reden met Mustangs...niet vooruit te branden dus...