volvo sc 900 probleem

Gestart door zwart, 08-03-2007 20:03:47

Vorige topic - Volgende topic

zwart

Geachte Volvo liefhebbers,

In mijn V70R uit 1998 zit een sc 900 systeem welke geen cd's meer wil afspelen via de 3 cd wisselaar.
Hij slikt ze wel in maar begint dan te ratelen en houd dat tot vol tot ik hem uit zet.
Navraag bij de dealer, "ja er gaat weleens een veertje of zoiets kapot, maar wij hebben een ruilsysteem voor +/- 195 euro", biedt wat mij betreft geen soelaas.

Wie heeft ervaring met boven genoemde problemen en/of weet een goede (niet al te dure oplossing)?

B.v.d.

Zwart.

Ronbroek

Je kan hem openmaken en het cd lensje eens proberen schoon te maken, maar het is geen gemakkelijk apparaat om uitelkaar te halen. Nouja, uitelkaar lukt vaak wel, maar dan...

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

The Saint

Was bij mijn ex-V70 R uit 1998 precies het zelfde! Ruilunit bij de dealer was EUR 280,-- Heb het toen maar zo gelaten...

No shirt no shoes, no pinball

daytonawim

Als dat niet lukt kan je hem altijd nog bij de dealer ruilen :-)

ed

Kun je beter een Sc901 op Ebay scoren. Deze hebben een veel beter mechanisme, en er zit ook een uitgebreide equalizer in.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

zwart

Ik heb toevallig ook al een bod gedaan op marktplaats op een sc 901 dus zover was  ik ook al.

Maar toch bedankt!

Zwart.