even voorstellen

Gestart door KLPDclassic, 11-03-2007 20:54:58

Vorige topic - Volgende topic

KLPDclassic

Hallo allemaal,
heb me zojuist geregistreerd, dus even voorstellen: heb nu bijna een jaar een donkerblauwe 850 diesel automaat, met inmiddels 250.000 op de teller. Wat een fijne auto. Hopelijk heb ik er nog lang plezier van,
groetjes.

Turbobiker

Welkom. Maar we willen wel graag foto's van je wagen zien...

En je naam slaat dus niet op je wagen. Of is er iets speciaals mee?
De Tussenpaus

KLPDclassic

Niks speciaals, 't is gewoon zo'n donkerblauwe waar de politie vroeger onopvallend mee rond reed, alleen waren die wit. Foto komt nog.

elianmars

Citaat van: KLPDclassic op 11-03-2007 21:06:26
't is gewoon zo'n donkerblauwe waar de politie vroeger onopvallend mee rond reed, alleen waren die wit.

???

Toch welkom hier op het forum!

Turbobiker

Citaat van: KLPDclassic op 11-03-2007 21:06:26
Niks speciaals, 't is gewoon zo'n donkerblauwe waar de politie vroeger onopvallend mee rond reed, alleen waren die wit. Foto komt nog.

Een donkerblauwe die wit was :eusa_think:

Het wordt er niet duidelijker op :eusa_wall:

Inderdaad waren de KLPD wagens wit, maar hadden ze dan ook niet-opvallende blauwe wagens? En heb jij dus een blauwe met een achterruitruitenwisser?
De Tussenpaus

KLPDclassic

Sorry, even voor de duidelijkheid: het is geen oude politiewagen, maar het is wel zo'n donkerblauwe die eruit ziet als zo'n onopvallende oude politiewagen waarmee ze foto's van te hard rijdende mensen maakte, vandaar de naam KLPD-classic. (Dus geen achterruitenwisser).

Ludo

welkom.

tis gewoon zo éne gelijk we (bijna) allemaal hebben Lars.  :evil:

Turbobiker

Citaat van: Ludo op 11-03-2007 21:28:27
tis gewoon zo éne gelijk we (bijna) allemaal hebben Lars.  :evil:

Ah, duidelijk. Heb jij er dan misschien een fotootje van? ;D

En het is inderdaad een stomme  gewoonte waar we maar eens mee moeten kappen :eusa_wall:
De Tussenpaus

Ludo

Citaat van: Turbobiker op 11-03-2007 21:31:01

Ah, duidelijk. Heb jij er dan misschien een fotootje van? ;D

tuurlijk:

;D

Turbobiker

Oh, zo één. Nee, dat was nog niet bij me op gekomen. Dank Ludo ;)
De Tussenpaus

Taranis

Citaat van: Turbobiker op 11-03-2007 21:45:26

Meestal reden ze hier met van die oud papier kliko's... zeg maar zo'n gft-container als de jouwe maar dan in het blauw... maar dat kun je je vast ook niet voorstellen.

Maar welkom @ topicstarter!

Turbobiker

Citaat van: Taranis op 11-03-2007 21:51:30

Meestal reden ze hier met van die oud papier kliko's... zeg maar zo'n gft-container als de jouwe maar dan in het blauw... maar dat kun je je vast ook niet voorstellen.

Dat hele 850-gebeuren is een beetje nieuw voor mij, ze zijn me onderweg nog niet opgevallen. En dat de KLPD er in reed... ???
De Tussenpaus

Taranis

Citaat van: Turbobiker op 11-03-2007 21:56:32
Citaat van: Taranis op 11-03-2007 21:51:30

Dat hele 850-gebeuren is een beetje nieuw voor mij, ze zijn me onderweg nog niet opgevallen. En dat de KLPD er in reed... ???

Kan ik me ook best voorstellen, je ziet ze niet zoveel. Dat je de KLPD er niet in herkende is trouwens logisch, het waren immers onopvallende auto's volgens de topicstarter. Alleen waren die dan weer wit in plaats van blauw...

FGG

Welkom op 't Forum.

En trek je niet te veel aan van die knapen hieronder. Ze houden zich nog redelijk in.

(ik ben helemaal niet zo)

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Taranis

Citaat van: FGG op 11-03-2007 22:27:57
Welkom op 't Forum.

En trek je niet te veel aan van die knapen hieronder. Ze houden zich nog redelijk in.

(ik ben helemaal niet zo)

FGG

Ik nu dan dus omdat ik jou citeer en daarmee onder jouw bericht sta ofzo?  ???

;D