kenteken graveren

Gestart door jan-willem, 01-05-2003 22:19:44

Vorige topic - Volgende topic

jan-willem

ik zit eraan te denken om het kenteken in de ruiten te laten graveren heeft iemand hier ervaring mee en heeft het nut .

jan -willem

Walter

Ik heb het er ook in staan. Het nut zou zijn dat ze niet zomaar andere platen kunnen monteren, anders moeten ze alle ruiten vernieuwen. Heb het er ook in zitten, zat er al in.

Waar woon je, wij kunnen het voor je verzorgen (werk bij dealer)

Greetzzz

Walter

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

denkweb

Harm_T5

Je kunt dat ook wel eens gratis laten doen op parkeerplaatsen ofzo. Hier in Nijmegen staan ze wel eens bij de gamma of iets dergelijks. Ik weet niet of dat bij jou in de buurt ook zo is, maar daar kun je goed laten doen. ( bij ons was het al gedaan )
Keep on roffeling :D

levensnevel

JW,

Op die manier maak je je roffelaar iig een stuk minder aantrekkelijk voor het dievengilde. Gewoon ff in de Yellow Pages een ruitenboer in de buurt opzoeken en een afspraak maken.

<OT>
Bedenk me net:
En als je nu een 1tje of een 2tje op je kenteken hebt staan omdat het de tweede of derde set platen is, wat gebeurd er dan  ??? Want daar is, volgens mij, die graveerapparatuur niet op berekend.

levensnevel
levensnevel
a smile every mile and
gammal kärlek rostar aldrig !

Hedwig

Je kan natuurlijk ook de laatste cijfers van het chassinummer laten ingraveren.
Bij jullie blijft het kenteken bij de wagen terwijl dit bij ons telkenmale mee verhuisd naar de nieuwe wagen (kenteken is ingeschreven op naam niet op de wagen).
Bij mij hebben ze de laatste cijfers in omgekeerde volgorde aangebracht (carglass).
:)
Hedwig
There is no substitute for driving a 780

Raf

dat is bij mij dus ook zoals bij mijn vader (Hedwig)
het omgekeerde chassisnummer  gegraveerd

Raf
De gustibus non disputandum est!

s©ub@

hmmmmm... rijden die belgen dan allemaal in "hete" auto's rond??  ;D
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!