Alarm is niet te doen

Gestart door lipton, 15-03-2007 19:35:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lipton

hey, nu het warm word en mooi weer word laat ik graag eens als ik even moet uitstappen mijn dak open terwijl ik mijn auto vast doe, nu kan ik dit niet want anders gaaat mij alarm na 10sec af. kan ik iets doen zodat mijn alarm niet meer afgaat zonder het af te koppelen of eender wat ?

Emiel

Volvo Guard 1 met ontvanger aan de A-stijl? 1 maal knop op de ontvanger indrukken en je interieursensoren zijn uitgeschakeld.

lipton

Citaat van: Emiel op 15-03-2007 19:47:36
Volvo Guard 1 met ontvanger aan de A-stijl? 1 maal knop op de ontvanger indrukken en je interieursensoren zijn uitgeschakeld.
wacht eh wat is de volvo guard 1? is dat het afstandbedieningkje met 1 knop om hem op afstand te openen en te sluiten ? en wat moet ik juist doen ?

Emiel

Grijze kastje, met 1 knop (rood ledje)? Zit er aan de linker a-stijl een kastje met 3 ledjes en een drukknop?

lipton

Citaat van: Emiel op 15-03-2007 19:53:44
Grijze kastje, met 1 knop (rood ledje)? Zit er aan de linker a-stijl een kastje met 3 ledjes en een drukknop?
oke dus als ik nog eens moet uitstappen en mijn dak staat open auto uit sleutel uit contact en gewoon 1 maal op het volvo guard bakje duwen uitstappen en vast doen en dan zal het niet meer afgaan normaal gezien ? heb ik het juist ?

Emiel

Dak open, sleutel uit het contact, zwarte knop op de zwarte ontvanger indrukken, deur dicht, en auto gewoon met de afstandsbediening op slot zetten.

Ontvanger met drukknop: links boven op foto

frekko

bij de meeste alarmen kan je de interieur bewaking uitschakelen
even de gebruiksaanwijzing erop na slaan

mijn cabrio kan ik ook met dak open wegzetten dus een schuifdak moet geen probleem zijn

succes

lipton

#7
Citaat van: Emiel op 15-03-2007 20:01:18
Dak open, sleutel uit het contact, zwarte knop op de zwarte ontvanger indrukken, deur dicht, en auto gewoon met de afstandsbediening op slot zetten.

Ontvanger met drukknop: links boven op foto
http://www.mijnalbum.nl/Foto=E34HFTM6
oke dankuwel.
heeft me veel geholpen.
mvg
Giovanni