V70R awd velgjes

Gestart door FLA, 18-03-2007 18:59:01

Vorige topic - Volgende topic

FLA

Het zijn iig niet pegasus velgjes, maar is dit ook orgineel volvo?

Laserblue

Ja, zijn Satelites. ;)

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

FLA

Mijn dank is groot!

mehn

V70R dus, zoals je in de gewijzigde topictitel van Laserblue's bericht kan zien ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Laserblue

Citaat van: mehn op 18-03-2007 20:12:09
V70R dus, zoals je in de gewijzigde topictitel van Laserblue's bericht kan zien ;)

;) ;D

Brambo67

Citaat van: FLA op 18-03-2007 18:59:01

http://www.mediamenu.nl/images/dealer_occasions/dealer_3003/5383526_lrg.jpg
Volgens mij hebben we weer een potentiële eigenaar voor een hele mooie LBP ;) (die nu ergens in Rudi-land te koop is)

Is een mooie auto! :eusa_clap: :eusa_clap:
RRRRRRRRRRRRRRRRRRR forever!

FLA

Tja anders zitten ze ook niet op een laserblue V70R... :eusa_think:

FLA

Citaat van: Brambo67 op 18-03-2007 22:17:57

http://www.mediamenu.nl/images/dealer_occasions/dealer_3003/5383526_lrg.jpg
Volgens mij hebben we weer een potentiële eigenaar voor een hele mooie LBP ;) (die nu ergens in Rudi-land te koop is)

Rudi-land? Ergens in noord nederland dacht ik eerder... Heb vanmiddag kwijlend voor de showroom gestaan...

haRtV70R

Citaat van: FLA op 18-03-2007 22:21:14
Citaat van: Brambo67 op 18-03-2007 22:17:57

[/img]

Rudi-land? Ergens in noord nederland dacht ik eerder... Heb vanmiddag kwijlend voor de showroom gestaan...

IS Rudi-land ;D Nix gekocht? :eusa_drool:
[move][/move]

Brambo67

Rudi=Fries (rebus voor forum-leden ;D) In ieder geval heb je nog een aantal LBP-addicts gevonden. Als je 'em koopt bevind je je in een select gezelschap; er staan er 17 of 18 op kenteken in NL (al heb ik een verhaal gehoord van een LBP met AT4 uit Duitsland die hier op kenteken staat en ook in Noord Nederland gaat rijden, met 3" downpipe zelfs....)  ;D

FLA

Ach so...

Nee niks gekocht (gaat ook moeilijk op zondagmiddag als er geen hond is), maar dat er 1 gaat komen staat nu vast. En laserblue uiteraard.

Tja en dan begint de zoektocht... Die ik vanmiddag heb gezien was wel heel mooi maar ik mag van mijzelf pas van de zomer (soort masochistiche zelf-kastijding zeg maar  :angel:).

Ik wil me eigenlijk nog wat meer inlezen en hier kijken waar ik op moet letten, dus jongens (en meisjes) brand maar los...

FLA

Citaat van: Brambo67 op 18-03-2007 22:35:19
Rudi=Fries (rebus voor forum-leden ;D) In ieder geval heb je nog een aantal LBP-addicts gevonden. Als je 'em koopt bevind je je in een select gezelschap; er staan er 17 of 18 op kenteken in NL (al heb ik een verhaal gehoord van een LBP met AT4 uit Duitsland die hier op kenteken staat en ook in Noord Nederland gaat rijden, met 3" downpipe zelfs....)  ;D

Tja als je 't zo bekijkt moet ik toch maar eerder tot de aanschaf overgaan. Overigens staat hij wel bij een dealer die hier een erg goede naam heeft. Is deze LBP hier ook bekend trouwens?

Laserblue

Citaat van: FLA op 18-03-2007 22:40:09

Tja als je 't zo bekijkt moet ik toch maar eerder tot de aanschaf overgaan. Overigens staat hij wel bij een dealer die hier een erg goede naam heeft. Is deze LBP hier ook bekend trouwens?

linkje?
kenteken?
foto?

dan weten we misschien meer ;) :)

Brambo67

Citaat van: Laserblue op 19-03-2007 08:21:00
Citaat van: FLA op 18-03-2007 22:40:09

linkje?
kenteken?
foto?

dan weten we misschien meer ;) :)
Auto is te zien op www.autobedrijfboelens.nl  Ik ken 'em niet maar volgens mij is het een AT4 (my'99)

@FLA; je kunt 'Rudi' een persoonlijk berichtje sturen en vragen of hij er iets van weet, hij woon tenslotte in de buurt...

FLA

Is zojuist gedaan...