DE rode R AWD in Goes

Gestart door Rudy-M, 18-03-2007 19:36:10

Vorige topic - Volgende topic

thuur

RATFINK

Moet niets hebben van een " 855 " met bolle wangen maar deze vind ik echt schitterend  :eusa_clap:

Jan_D.

Hoi Rudi,

Gefeliciteerd!! Ooit moest je volgens mij wel een beetje spijt gaan krijgen van het inruilen van die mooie zilveren V70R.

Als je je oude surfplankdakdragers weer eens terug wil lenen, geef je maar een seintje.
Bij mij liggen ze voornamelijk in de weg!! ;D

Veel veilige km's met de wagen!

Taranis

Gaaf man, gefeliciteerd! Dat je er maar veel plezier van mag hebben! :eusa_clap:

The Saint

Citaat van: Jan_D. op 09-01-2009 21:41:54
Hoi Rudi,

Gefeliciteerd!! Ooit moest je volgens mij wel een beetje spijt gaan krijgen van het inruilen van die mooie zilveren V70R.

Als je je oude surfplankdakdragers weer eens terug wil lenen, geef je maar een seintje.
Bij mij liggen ze voornamelijk in de weg!! ;D

Veel veilige km's met de wagen!

Bedankt Jan (en anderen!),

Nou mijn surfplank heeft nu een vast plekje in Wijk aan Zee, dus ik mis ze niet hoor, die dakdragers  ;)

En eerlijk nooit spijt gehad van de inruil van de zilveren V70R. Ik ken mezelf: hoe mooi een auto ook is, er zijn er meer die op mij zitten te w88  ;) Na een paar jaar begint het altijd weer te kriebelen.. Ontzettend blij met mijn C70, maar nu weer net zo blij met de rode V.

Na deze worden het mss wel auto's van Amerikaanse makelij. Zit veel moois tussen de huidige modellen vind ik. We'll see..
No shirt no shoes, no pinball

RRRRR_Ramon

Gefeliciteerd Rudy, mooie wagen heb ik het altijd gevonden. Veel veilige en fijne kilometers ermee! ;D
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Reitse

gefeliciteerd! Rood blijft mooi kleurtje ;)

M a r c

Hij is in ieder geval vrij uniek en ook érg mooi qua kleurstelling. En als je nog wat budget hebt voor eventuele gebreken te fiksen dan komt het helemaal goed met deze auto  :D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

MarcoV

Gefeliciteerd Rudi, al vond ik je C70 ook uniek mooi!

MarcoV ;)

marcelV70R

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst
veel plezier ermee
je hebt ieder geval een unieke kleur!!

Marcel

GeertG

Wow Rudi !  :o

Gefeliciteerd met je aanwinst.  :eusa_clap:
Prachtige auto  :eusa_drool:

Geert, die wel een beetje jaloers is.....  :D
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Freakybaby

Gefeliciteerd (enne, waar blijven de foto's ;D)
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Ties

Gefeliciteerd met deze unieke auto! Wees er zuinig op  ;)

Barry_C70

On the one hand: sweet! Its an awesome looking ride! can't wait to see it! Congrats!

On the other hand: dude, you gave up your C for a V? Whats that all about? :P

But more the first than the second ;)

Marc O.

Gaaf hoor! Veel plezier ermee, en laat nog eens wat foto's van de bolide zien ;)
...The Nile isn't just a river in Africa...