DE rode R AWD in Goes

Gestart door Rudy-M, 18-03-2007 19:36:10

Vorige topic - Volgende topic

SjamaaN

het is en blijft gewoon n mooie wagen
SjamaaN

Lindert Bogers

Kopen, wil gaan kijken voor je zegge is voor mij in de buurt  ;D

Desnoods rijdt ik er stukje mee voor je ;)

JJ 20V

Beste forummers,  na het verlies van mijn V70 2.5 20V (forumauto) door een vervelend ongeluk in september weer op zoek naar een nieuwe volvo. Heb mijn oog laten vallen op een rode R bouwjaar 1999. Deze staat in Zegge bij garage John Peeters.

Is de historie van deze auto misschien bekend bij jullie. Ziet er niet slecht uit maar dit is na slechts een eerste visuele inspectie.

Mocht iemand deze auto kennen graag een berichtje.

gr,

Jan.J.

RATFINK

Ziet er in iedergeval wel mooi uit zo op de foto

Sbv

Aha daar is de meest besproken occasion van het forum weer..  ;D

Scooby Doo

Hetgene ik er eigenaardig aan vindt, is dat volgens de advertentie het een R 2300 cc met AT-4 is, maar dat op de foto's vanuit Goes het nieuwe type motor afgebeeld is. (Blauwe kleppendeksel en andere inlaat) :eusa_shifty: :eusa_think: :eusa_think:
gaat het hier over dezelfde auto?? Of zie ik spoken? :eusa_shifty:
Puppy Power!!!

Sbv

Het gaat over dezelfde auto. Het is een 2.3l met 4 traps automaat.
Ik heb er een proefrit mee gemaakt vorige zomer.

Scooby Doo

Ik zit toch te twijfelen of het wel die van Goes is.  :eusa_think: :eusa_think:
Die van Goes had het blauwe kleppendeksel, en het nieuwe inlaatspruitstuk (met electronische gasklep), en volgens de advertentie is het 2300 (250 PK) met de AT-4.
De 2300 heeft toch een gewone gasklep (met kabel) en een zwart kleppendeksel.  ??? :eusa_think: ???

Of zie ik hier spoken?? :eusa_shifty:
Puppy Power!!!

Sbv

Kenteken is hetzelfde, tenminste dat kenteken wat ik op de foto's van Goes nog heb

JJ 20V

Oké forummers, bedankt voor jullie info. Ik had al gehoord van de rode uit goes, maar kenteken was onbekend en wist ook niet dat deze auto naar de handel doorgezet was.

Het is dus een kwestie van de juiste prijs voor de auto te bedingen met de eventuele AWD reparatie in het vooruitzicht.

gr,

Jan.J.

Scooby Doo

Alshet die van Goes is, wil dat niet zeggen dat hij rechtstreeks van bij "DE Groene" naar de handel is gezet, er kan een periode iemand mee gereden hebben.

Puppy Power!!!

Sbv

Bij mijn weten heeft er iemand een tijdje mee gereden, als zal het niet veel geweest zijn.
Volgens de NAP was er een stand van 181516 op 29-07-2005 toen ik er mee gereden heb volgens mij iets in de 182-183000 km dat was ergens juli 2006.

BenC70ES

Citaat van: Scooby Doo op 09-12-2007 20:38:20
Ik zit toch te twijfelen of het wel die van Goes is.  :eusa_think: :eusa_think:
Die van Goes had het blauwe kleppendeksel, en het nieuwe inlaatspruitstuk (met electronische gasklep), en volgens de advertentie is het 2300 (250 PK) met de AT-4.
De 2300 heeft toch een gewone gasklep (met kabel) en een zwart kleppendeksel.  ??? :eusa_think: ???

Of zie ik hier spoken?? :eusa_shifty:

De '99 heeft al wat je opnoemt, maar dan een 2.3  met 250pk...  Alleen de '00 heeft een 2.4 met 265pk.
Ik blijf alleen die rode kleur vreemd vinden. Was in elk geval in België geen mogelijkheid.

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Racingbrick

En dan heb je ook nog Diplomat sales, bestellen en ophalen in Goteborg, en dan rijden naar het land waar je hem wilt hebben..
Of laten verschepen, zo ken ik iemand die dat ooit heeft gedaan...

Kijk, dan kan je andere specs hebben.

elianmars

Ik zag de foto's en dacht gelijk aan de rode uit Goes  ;D

Ik ben benieuwd of het wat gaat worden!