Wat voor auto wil je hierna?

Gestart door rogier, 04-05-2003 00:30:12

Vorige topic - Volgende topic

rogier

Er komt een moment dat de 850 bejaard wordt. Tijd voor een nieuwe auto. Wat zou je volgende keuze zijn?

Ik ga voor de S40. Wel een rappe uitvoering (T4 bijvoorbeeld).

Joris_Scholte

27 Mei wordt de mijne 10. Is dat al bejaard? Maakt me niet zoveel uit, voorlopig hou ik 'm toch nog. Maar ja, mocht ik ooit een nieuwe(re) nodig hebben, ben ik bang dat ik dan toch maar op zoek ga naar een S/V70 Classic, een nieuwe V70 of een S60.

levensnevel

De vraag stellen is hem eigenlijk beantwoorden ;D

levensnevel
levensnevel
a smile every mile and
gammal kärlek rostar aldrig !

Raf

bejaard? nog lang niet!
mijn eerste auto heb ik gekocht toen die 16 jaar oud was en verkocht op 19 jaar.
m'n tweede gekocht op 13 jaar en verkocht op 16.
een jaar geleden de 850 gekocht op 8 jaar en daar wil ik zeker een old-timer van maken! 8)
dus die vraag is nog lang niet aan de orde.

moest ik nu echt ongelooflijke pech hebben en de auto gaat onherstelbaar stuk (hout aanraken!) dan ga ik in de eerste plaats voor Volvo, en dan liefst nog een grote estate. ik weet niet wat voor modellen er nog gaan uitkomen maar een V70R (nieuw model) mag voor mij altijd!! ;D

Raf
De gustibus non disputandum est!

855-Champagne

Zou wel een HUMMER willen hebben hierna, en anders weet ik het niet.

denkweb

Willen of echt kunnen betalen ;-)

Ik ga voor een S70 tdi naar het nu allemaal uitziet... wellicht dat ik het ding dan ook nog kan betalen ;-)

rogier

Ik zeg niet dat de 850 nu al afgeschreven is (die van mij wel, maar wordt toch opgeknapt), maar er komt ooit een moment dat het toch echt afgelopen is.

Een V70 classic is ook nog een optie voor mij ja, die is ook erg mooi.

855-Champagne

Meer het kunnen, maar misschien tegen die tijd een hummer 1

PieT111

Busje komt zo!

Boom

Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...

BenC70ES

K heb em net, en k zoek er ook een heel lange tijd mee te rijden... mijn eerste auto: 480ES was 10j -> 16J en dus 6j mee gereden.

Maar je mag mij ook altijd een nieuwe zwarte verlaagde S60R met 18" geven...

Of een verlaagde C70 Cabrio T5 met 19" BBS  8) hardtop enz...

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Reitse

Hmmm... na deze nu 11 jaar oude 850... Dan ben ik met een beetje geluk wel een jaar of 10 verder. Ik denk toch een S/V/XC70, in welke uitvoering dan ook.

Ramon

Ik denk dat ik klaar ben met Volvo ..... een Audi denk ik .... toch net even meer af.

Ramon ;D ;D ;D
Ramon zegt : HUBRAUM statt spoiler !

rogier

Citaat van: Ramon op 04-05-2003 21:02:07
Ik denk dat ik klaar ben met Volvo ..... een Audi denk ik .... toch net even meer af.

Ramon ;D ;D ;D
Nu al? Dus je T5 blok komt dan in mijn auto te liggen 8) ;D

Ramon

Over alles valt te praten  8)

Ramon  ;D ;D ;D
Ramon zegt : HUBRAUM statt spoiler !