Jon, aangenaam! Vanaf 28-03 officieël lid van het Roffel-gilde...!

Gestart door Jonneman, 21-03-2007 07:55:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Black Magic

Mijn mening is en blijf (no offence) op gas moet je koken.  Mijn karretje rijd zo heerlijk op benzine al is het wel slikken bij de pomp vooral als je in de afgelopen 10 maanden 35000km hebt gereden maar dat waren dan wel heerlijke kilometers ;)

Jonneman

Citaat van: Black Magic op 11-04-2007 21:28:54
Mijn mening is en blijf (no offence) op gas moet je koken.  Mijn karretje rijd zo heerlijk op benzine al is het wel slikken bij de pomp vooral als je in de afgelopen 10 maanden 35000km hebt gereden maar dat waren dan wel heerlijke kilometers ;)

(Zucht),....wat is dat toch altijd met die 'op gas moet je koken' stellingname?!?
Leg me dat nou eens goed uit!

Ik ben meer van de nuchtere kijk: als hij bewezen goed op gas rijdt, dan ben ik een dief van mijn eigen portomonee als ik 30/35k per jaar op benzine ga rijden.
Moet ik het even voorrekenen??

Noem mij dan 1 sterk argument om vervolgens niet op LPG te gaan rijden?!

Beats me...

Staat het luchtje je soms tegen ;)
En daarbij, ik loop liever 2 x grijnzend naar de kassa, dan 1 keer slikkend...!

Oh ja! Net nog wat foto's gemaakt, maar nu net voor zonsondergang!! ;)










Beter zo?

pwassink

Gaaf ..

Geen roofrails .. nog een gladde ..  :eusa_dance:

nette wagen zo .. !

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

FGG

Citaat van: Black Magic op 11-04-2007 21:28:54
Mijn mening is en blijf (no offence) op gas moet je koken.  Mijn karretje rijd zo heerlijk op benzine al is het wel slikken bij de pomp vooral als je in de afgelopen 10 maanden 35000km hebt gereden maar dat waren dan wel heerlijke kilometers ;)
Citaat van: Jonneman op 11-04-2007 22:03:42
Noem mij dan 1 sterk argument om vervolgens niet op LPG te gaan rijden?!

En daarbij, ik loop liever 2 x grijnzend naar de kassa, dan 1 keer slikkend...!

Misschien is 't tijd om je mening te herzien. :eusa_whistle:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

FGG


Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Turbobiker

Citaat van: pwassink op 11-04-2007 22:08:40
Gaaf ..

Geen roofrails .. nog een gladde ..  :eusa_dance:

nette wagen zo .. !



Strak inderdaad :eusa_clap:

Alleen nog effe vier cm omlaag met intrax-veren. Comfort blijft vrijwel gelijk, looks zijn vele malen beter ;)
De Tussenpaus

Black Magic

Pff hoe doen ze dat toch die foto's (het lukt mij niet)  Maar om op het gas onderwerp terug te komen , mijn mening is dat de motor op gas rauwer loopt en iets minder vermogen heeft plus (uit werkplaatservaring) dat het een beetje storingsgevoelig is. Dat is waarom ik nog steeds op benzine rijd in plaats van op gas :)

Ludo

<zucht>
ga je eerst eens informeren over een bepaald product i.p.v. iets te komen roepen waarvan je de ballen van af weet.
::)

Black Magic

ach ik werk nog maar 8 jaar met die volvo's  ;), ik heb trouwens ook geen plek voor die gastank niet in de reservewielbak en niet in de kofferbak (vanwege de bassbox). Maar het is niet negatief bedoeld er zijn zat mensen blij met gas , alleen mij maak je er niet gelukkig mee. ;)

Ludo

Citaat van: Black Magic op 11-04-2007 22:39:07
ach ik werk nog maar 8 jaar met die volvo's  ;),
ja én. ???
er zijn zat monteurs die +30 jaar aan of met Volvo's werken, en ook de ballen verstand hebben van gas.

Citaat van: Black Magic op 11-04-2007 22:39:07
er zijn zat mensen blij met gas , alleen mij maak je er niet gelukkig mee. ;)
zeur dan ook niet dat je moet slikken bij de pomp.

Black Magic

Ik had al z on flauw vermoeden dat de opmerking niet echt gewaardeerd zou worden maar goed , Jon het is absoluut een fraaie estate die je hebt  ;)

llinssen


Ziet er echt heel erg blinkend uit, maar dat mag ook wel na zoveel uren werk.
Hoe blijvend is dit resultaat?
Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

Jonneman

Citaat van: Turbobiker op 11-04-2007 22:12:24
Citaat van: pwassink op 11-04-2007 22:08:40
Gaaf ..

Geen roofrails .. nog een gladde ..  :eusa_dance:

nette wagen zo .. !



Strak inderdaad :eusa_clap:

Alleen nog effe vier cm omlaag met intrax-veren. Comfort blijft vrijwel gelijk, looks zijn vele malen beter ;)

Thnx!!
Ja, verlaging staat nog op de rol...eerst maar een een LPi installatie, twee nieuwe voorbanden en een dakspoiler, en dan mijn geld nog eens tellen ;)

Jonneman

Citaat van: llinssen op 11-04-2007 23:02:08

Ziet er echt heel erg blinkend uit, maar dat mag ook wel na zoveel uren werk.
Hoe blijvend is dit resultaat?


Als ik de pro's mag geloven kun je met deze waslaag toch echt wel een paar maanden voort, al naar gelang hoe vuil hij wordt en dus hoe vaak je hem weer gaat wassen (met de hand!)
Het loont dus naar mijn mening zeker, al durven de buren hun auto's er amper meer naast te zetten.
Kreeg drie opmerkingen van die strekking naar mijn hoofd, haha!
Maar het is ook echt waar: die glans is echt gruwelijk mooi, en hij is zo glad als een aal!

Black Magic

Die glans is echt schitterend  :eusa_clap: maar zou het ook helpen voor mijn lak zwarte ? Daar heb ik met poetsen nog al last van vlammen in de lak zegmaar.