Buitentemperatuur sensor Deltamil Airco

Gestart door groningen850, 22-03-2007 15:45:52

Vorige topic - Volgende topic

groningen850

Mijn 850 2.5 20V Estate 1993 heeft een Deltamil airco, er zit ook een buitentemperatuurmeter op die onafhanelijk meet van de temperatuurmeter die op het dashboard bij het klokje zit. Nu gaf die airco temperatuur altijd al zo'n 3 graden hoger aan dan de meter in de auto (de temp. die daar op staat klopt...). Maar nu geeft de meter van de airco 10 graden meer aan dan de meter op het dashboard. Weet iemand waar de buitensensor van die meter van een deltmil airco zit?? Ook vroeg ik me af of iemand een handleiding van de deltamil airco digitaal heeft? kan ik namelijk echt nergens vinden...

Alvast bedankt!
Jeroen

groningen850

Weet niemand het antwoord?? Heb zelf de boel in het weekend maar even uit elkaar gehaald en het blijkt dat de sensor via een later aangelegde draad helemaal naar voren loopt, onder de bumper. Het is een andere sensor dan die van de boardnintendo.

heb het ding eraf gehaald en kreeg direct een error in het display van de airco. Dus maar even een nieuwe erop en hopelijk is het probleem dan opgelost.

Grtz Jeroen

CharlieFox

Deze mail vandaag (26 juni) verzonden aan DeltaMil Eindhoven:

============================

Julien,

Dank voor het digitaal opsturen. Ik veronderstel dat dit slechts 1 paginaatje van het geheel is? Zo ja, kan ik het gehele boekje / blaadje krijgen / kopen? Uiteraard tegen betaling. In dat geval, laat even weten op welk rekeningnummer ik het bedrag moet storten, dan maak ik het terstond over.

Mvg. XXXXX

============================

Hij had 1 blaadje verzonden via mail. Mss komende week de rest? If so, dan post ik 'm ergens hier. Weet alleen niet waar en hoe je doc/pdf uploadt en zo ... Elders lukt het me ook niet, alleen maar foto's.

Edit 28 juni:
Inmddels heb ik het 2-de blaadje binnen. Volgens die Julian is dat wat hij heeft. Weird. Lijkt mij, als je zo ene airco aanschaft dat er toch wel minimaal een degelijke gerbuiksaanwijzing bij zit? Anyway, als je interesse hebt PB me, want ik kan dat spul (docs en zo) nog steeds nergens plaatsen. Zijn 2 blaadjes met algemene beschrijving en uitleg van alle knopjes.
Om een pas aangekochte auto te doorgronden moet je er eerst flink aan sleutelen ...