You think YOU'RE car crazy? (looong)

Gestart door Barry_C70, 24-03-2007 05:09:20

Vorige topic - Volgende topic

Laserblue

Wanneer hadden we ookal weer afgesproken Ray ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Barry_C70

So today I washed my car too. Only managed to wash, clay, wash again, and polish before it got too dark, tomorrow the wax, wheels and interior  ::)

Rudy-M

Ach, zolang je de lakdikte niet gaat opmeten :P

850 T5 Freak

:eusa_eh: freakin idiot  :P maar ok, opzich blinkt hij best wel ja, vooruit! :eusa_angel:
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Rayman

Ik geef eerlijk toe dat ik wel steeds meer probeer en graag meer wil leren over poetsen, maar het belangrijkste is dat ik lekker geconcentreerd bezig kan zijn en alles ff vergeten kan. Car Crazy op m'n eigen manier ;D

Ik heb er een hele leuke afleiding aan; that's all. Dat het resultaat dan wel eens meevalt is mooi meegenomen :)

Niek

Ik vindt het knap dat je daar het geduld voor hebt, maar je ziet gaandeweg resultaat en dat is ook wel fijn, je ziet eigenlijk meteen waar je het voor doet.
Ikzelf ben niet zo'n fanatieke poetser, tenminste, niet zo uitgebreid. Ik houdt mijn auto van binnen altijd netjes schoon, en ik was hem regelmatig, maar echt urenlang poetsen ga ik niet zo makkelijk volhouden ;D

Hoe lang ben jij met een auto bezig Rayman, als je hem helemaal perfect doet?

And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

combinedforces

Hmmm... Wil dus morgen mijn T-5 de 3M en Meguiars treatment geven, maar vergeleken met deze knakker...
Ach wel, als ie maar blinkt... En dat zal ie doen ook! Maar even serieus: Op een friggin Opel? Lamborghini ok, maar dit?

Gmid

:o

Dit is gaaf zeg... Dit hele traject zo op die manier.. Jeumig. Mocht willen dat ik van zoiets mn beroep kon maken of zo.
Volvo C30 '12

J-P

IMHO, that geezer is a nutter... but not a lazy one. I`m slightly curious how his wife looks like... :eusa_think:
I bet he`ll be singing in the shower: "your hiney, I`m gonna rub it `till it`s shiny!" ;)

elianmars

Ik heb hier ook nog een Arden Blue gevalletje staan dat gepoetst mag worden  :eusa_shifty: :eusa_shifty:
Ik geloof dat ik die wagen nooit echt gepoetst heb sinds ik 'm heb (december 2003).

De Volvo wordt veel meer verwend door mij  :eusa_shhh:

The Saint

Al die moeite voor een Opel...  ;)

Ik vind het best mooi, maar niet mooier dan de mijne nadat ie in 5 minuten door de wasstraat is geweest voor 10 euro.

The Saint, die zonder microscoop naar zijn auto kijkt..
No shirt no shoes, no pinball

Kees.R.S

Als ik dit zo lees heb ik nog noooooit echt een auto gepoetst, zo lang kan ik niet zonder. 
Of een van mijn schatjes komt en zegt: ik heb hem even nodig ga straks maar weer verder.  :eusa_angel:
Trouwens vóór ik aan zoiets begin moet ik hier eerst een giga kolonie Roeken uitroeien, want die "gevederde vrienden" laten dan zeker wat vallen.  :evil:  :eusa_wall:

Rayman

Citaat van: The Saint op 26-03-2007 08:08:09

Ik vind het best mooi, maar niet mooier dan de mijne nadat ie in 5 minuten door de wasstraat is geweest voor 10 euro.

Onwetendheid is een zege ;D

Misha

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

elianmars

Citaat van: The Saint op 26-03-2007 08:08:09

Ik zou willen dat ik er zo makkelijk over kon denken. Ik kan bijna spontaan in janken uitbarsten als ik weer eens achter een wagen sta die mishandeld is door een wasstraat. Vreselijk!  :'(