Levenslang APK voor 69 euri?

Gestart door Hans Duiven, 24-03-2007 15:51:25

Vorige topic - Volgende topic

Hans Duiven

Levenslang APK voor 69 euro'

Uitgegeven: 23 maart 2007 13:44
Laatst gewijzigd: 23 maart 2007 13:44

AMSTERDAM - Bezitters van een auto krijgen er een keuze bij voor de APK-keuring. Tijdens de AutoRAI in Amsterdam wordt dinsdag de Nationale AutoKaart (NAK) gepresenteerd. Auto-eigenaren betalen een keer 69 euro, waarna ze nooit meer kosten maken voor de periodieke keuringen.

De bedenkers van de kaart hebben hoge verwachtingen. "Binnen een jaar willen we een miljoen leden hebben", aldus de NAK-woordvoerder. Inmiddels hebben driehonderd garages zich aangesloten bij de organisatie en is sprake van landelijke dekking.Een APK-keuring kost nu gemiddeld 40 à 50 euro per keer.

De initiatiefnemers van de kaart zoeken vanaf volgende week de publiciteit met een grootschalige reclamecampagne, onder meer met spotjes op radio en tv en advertenties in dagbladen. De kaart biedt ook 10 procent korting op onderdelen en reparaties.

Interessante ontwikkeling,

Hans

Vertigo

Heb die kaart al in de planning staan, alleen nog even de details en voorwaarden uitzoeken voordat ik hem bestel.

info:
http://www.nationaleautokaart.nl/

Ben

Ik ga voor de APK gewoon naar de dealer, die doet het gratis in combinatie met een onderhoudsbeurt. En die moet tóch gedaan worden. Ik ben wel benieuwd wat die kaart meer te bieden heeft.

jbe v70

ja en dan moet er waarschijnlijk altijd wat worden gerepareerd tijdens keuring anders kan het nooit toe voor 69 euro lijkt mij.......

Hans Duiven

De 'Partners' en '10% korting' tabs werken nog nietop http://www.nationaleautokaart.nl/

Het zal wel een soort koppelverkoop worden: keuren bij ons en onderdelen kopen bij onze partners.

Hans

denkweb

Heel goed:

de addertjes:

- VERPLICHT alle onderhouds- en herstelwerkzaamheden bij de aangesloten garages uit laten voeren
- Reparatiekosten die nodig zijn om aan de APK eisen te voldoen dienen uiteraard voldaan te worden
- De pas is geldig voor één voertuig en niet overdraagbaar (voertuiggebonden tot aan verkoop dus)
- Geldt alleen voor voertuigen met NL-kenteken (duh!)

Kortom; 69 is euro wordt goed terugverdient ;)

Lekker naar de dealer, gratis APK bij de beurt. Kost op termijn net zoveel en je behoudt Volvo Assistance ;)

marcelV70R

Citaat van: Hans Duiven op 24-03-2007 15:51:25

De initiatiefnemers van de kaart zoeken vanaf volgende week de publiciteit

is het volgende week niet
1 APRIL!!!! ;D ;D ;D

Ben

Citaat van: marcelV70R op 25-03-2007 16:08:08
Citaat van: Hans Duiven op 24-03-2007 15:51:25

De initiatiefnemers van de kaart zoeken vanaf volgende week de publiciteit

is het volgende week niet
1 APRIL!!!! ;D ;D ;D

Dat is ook waar :-)