G3

Gestart door spydi, 26-03-2007 02:55:52

Vorige topic - Volgende topic

spydi

Nog even een berichtje/vraag op de late avond,hoe is het mogelijk dat de ene 850 wel op G3 staat en de andere niet ik heb een 850 2.5 20V en zou hem graag op G3 hebben maar hoe maak ik het meeste kans

Ik zal me binnenkort even weer voor stellen met de nieuwe aanwinst met de zomerbanden/velgen,voor dat ie weer gestolen wordt

Nou voor de rest die gaat slapen welterusten !!!

llinssen

Er is over dit onderwerp al veel geschreven. Hoewel de zoekfunctie even kuren heeft en ik het niet voor je kan controleren, zullen zoektermen als "lpi en omzetten" je vast een stuk informatie opleveren.

Om alvast iets van een antwoord te geven: het heeft meen ik onder andere te maken met het jaartal, en met de bereidwilligheid van het inbouwstation. Soms is het heel eenvoudig (als het al wel geschikte LPi installatie is, alleen nog niet G3 gecertificeerd), soms moeten echt onderdelen (vb gascomputer) vervangen worden.

Let op dit is maar een kort antwoord, bedoeld om je niet alleen maar te verwijzen naar de zoekmachine te geven. Zoals gezegd er is al veel over geschreven.
Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

FGG

Kijk hier, dan heb je de zoekfunctie niet eens nodig.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: