deurpanelen sedan en estate uitwisselbaar?

Gestart door J-P, 28-03-2007 21:48:09

Vorige topic - Volgende topic

J-P

Ik kan bij een sloper goede deurpanelen kopen voor weinig maar het zijn er van de achterdeuren van een sedan. Nu heb ik een estate. Zijn die panelen uitwisselbaar? De kleur klopt iig wel.

thuur

elianmars

Jep. Thuur heeft van mij ook deurpanelen gekregen voor z'n estate (en die kwamen uit een sedan).

Ik geloof dat de voordeurpanelen nog wel ingebouwd zijn, maar de achterdeuren had-ie zogenaamd geen tijd voor.....  :eusa_snooty:

thuur

Citaat van: elianmars op 28-03-2007 22:45:35
Jep. Thuur heeft van mij ook deurpanelen gekregen voor z'n estate (en die kwamen uit een sedan).

Ik geloof dat de voordeurpanelen nog wel ingebouwd zijn, maar de achterdeuren had-ie zogenaamd geen tijd voor.....  :eusa_snooty:

Nee jij had van die fancy elektrisch bedienbare ramen achter, en ik niet eens de kabelboom voor de voorramen :-[

Ik heb uiteindelijk wel de onderste delen overgezet. Dat hard plastic weg en dat mooie stofbekleedde in de plaats :eusa_dance:

Gr ;)

J-P

elianmars

Citaat van: thuur op 28-03-2007 22:55:19
Citaat van: elianmars op 28-03-2007 22:45:35

Nee jij had van die fancy elektrisch bedienbare ramen achter, en ik niet eens de kabelboom voor de voorramen :-[

Ik heb uiteindelijk wel de onderste delen overgezet. Dat hard plastic weg en dat mooie stofbekleedde in de plaats :eusa_dance:

Gr ;)

Ah, dan heb je toch meer je best gedaan dan ik dacht  ;D ;)