Even voorstellen (na een jaar)

Gestart door Tieske, 28-03-2007 23:23:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

viking_in_shorts

Citaat van: Tieske op 01-04-2007 10:44:19
die zocht idd, thanx viking bij deze de eerste hoop ik




Hoi Tieske,

Als je rechts boven aan deze post klikt op "citeer" zie je de code die ik heb gebruikt. Verder moet je bij ImageShack de laatste regel gebruiken, de "direct link to image".

Tieske

juist ja, de hele instructie lezen vooraf is nooit mijn sterkste punt geweest, maar uiteindelijk staat ie er dus en dat nog binnen een jaar ;) met een beetje assistentie komen we er wel

@viking: op de koffie moet kunnen, we starten in goteborg, is erg dichtbij zag ik

roelandt5

a nog een maarsennaar je bent de 3e op dit fotum;)

bij verkerk kom ik nog wel eens enkel alleen voor de onderdelen ;)

misschien zie ik je nog wel eens als ik door maarssen met de blauwe 850 estate rij(woon zelf in maarssenbroek)

grt
roeland

Tieske

tja, verkerk.... hebben twee keer de auto terug gehad binnen de garantie om het kort opflikkerende er-is-een-lampje-kapot-lampje bij remmen uit te zoeken en kwamen er niet uit, na beetje zoeken hierzo blijkt het zo eenvoudig te zijn als koekhappen, contacten in de achterlicht-unit schoonmaken en klaar is klara ;D  maar goed heb daar wel de roffel gekocht en ben tot nu toe niet verder in de steek gelaten dan alleen maar een lampje, ow ja en een lege accu op de wintersport na een week stilstaan, schijnt standaard te zijn, de lokale garage zat daar naast de parkeerplaats en die hielpen 30-40 auto's per dag

ben benieuwd wat nu het eerste groot onderhoud gaat opleveren :eusa_pray:, ga dinsdag naar auto en emotie in westbroek, wordt vervolgd

roelandt5 kom ik idd vast nog wel eens tegen, vooral blauwe roffels trekken altijd mijn aandacht ;)

The Saint

Citaat van: Tieske op 07-04-2007 08:13:42ow ja en een lege accu op de wintersport na een week stilstaan, schijnt standaard te zijn

Nou nee hoor.

Welkom op het forum Tieske, mooie V70  :D

No shirt no shoes, no pinball