Even Voorstellen. Nieuwe roffel gekocht: V70R aut

Gestart door innocenti, 01-04-2007 14:58:51

Vorige topic - Volgende topic

innocenti

Even voorstellen.
David. Al eerder lid geweest. Alleen account verlopen.

Bijgevoegd mijn 4de Volvo. Reeds 4 jaar in mn bezit. Komt misschien binnenkort te koop als
ik een mooie V70r Classic aut heb gevonden.

Auto wordt gebruikt voor dagelijks vervoer. Ideaal met een gastank. €25 tanken voor ruim 400km.
Rijd af en toe in de T5 van mn vader en da's echt nog een stuk beter. Daarnaast nog een oude
mini als hobby auto. Voor de oplettende een italiaanse mini.

Domaso

Welkom op het forum David.

Vanwaar innocenti; ben je onschuldig?
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

reneetje

_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Domaso

FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

The Saint

Mooie auto David! En nOg mooiere plannen  8)
No shirt no shoes, no pinball

innocenti

Innocenti inderdaad vanwege mn nog grotere hobby, een innocenti mini cooper 1300 export uit 74. Donker blauw, wit dak, beige interieur (maar het verkeerde forum voor nog meer info).

Mooie plannen genoeg, maar niet met mn huidige Volvo. Ik ben zoekende naar mn droom, een mooie V70R aut classic. Stond op punt morgen te gaan kijken naar een zilvergrijse op marktplaats in het noorden van het land. Helaas klopte de km stand niet. Volgens NAP terug gedraaid en ontbreken de vermeldingen van 3 jaar.

Dus blijven we doorzoeken. We hebben de tijd want de 850 is echt een fijne auto. Alleen niet teveel in de T5 van mn vader rijden, wordt er erg verwent van.

rody

an italian job; welcome!  :D

ben zeer geinteresseert in een foto v d mini. (mag ook via mail)

motorisch nog helemaal origineel of aanpassingen m.b.t. vermogen. :evil:

innocenti

Komt ie

Buitenzijde is orgineel

Technisch:
Opgeboord tot 1310cc (3de overmaat), A+ versnellingsbak, Verstelbare nokkenas ketting, sport nokkenas, stage 3 cilinderkop loodvrij, HI LIFT tuimelaars, electronische ontsteking, K&N filter, RC 40 sportuitlaat, Koni classic sport.

Orgineel:
Schijfremmen met rembekrachtiger, 10" wielen,

rody

GAAF!!!

nogwel su'carb?

a+ goede keus.

maakt die ontsteking nog verschil in het rijden?

stoelen, zit daar nog verschil in met engelse mini?

Misha

grootste voordeel van een electr.onst is dat hij altijd op tijd staat, de vonk in theorie iets krachtiger is en je 2 gevoelige onderdelen, nl condensator en punten kunt weggooien.
Ook heb je dan geen last meer van eventuele axiale speling op de verdeleras.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

innocenti

Ontsteking hoef je idd niet meer af te stellen. Contactpuntjes is altijd een ramp met een mini waarin je weinig rijd. Elk jaar vervangen was ik helemaal beu. Kado met een electronische ontsteking is het VEEL beter starten van de auto.

Even lastig zijn de dubbele carburateurs. Zijn dan ook vervangen door een HIF44 die echt veel mooier oppakken en meer vermogen geven en zuiniger zijn. Heb je ook nog een beetje ruimte over om te sleutelen.

De orginele stoelen van een mini zijn RUK. Zeker als je dagelijks een VOLVO rijdt (met lekkere verwarming erin). Stoelen zijn dan ook vervangen door kuipstoelen, Cobra classics in de kleur beige. Zitten als gegoten.

Leuk detail is dat ik 2,02m ben.

Heb helaas geen foto van de stoelen, maar zijn met googlen zo te vinden op internet. Gekocht bij Biesheuvel autosport.

Ties

Echt een leuke auto, er staat nog meer leuks op die foto zeg...  ;D
Welkom!

innocenti

Citaat van: Ties op 07-04-2007 11:31:38
er staat nog meer leuks op die foto zeg...  ;D
Welkom!

Jij doelt waarschijnlijk op de P1800ES op de achtergrond. Is van mn neef en idd een hele mooie auto. Heb er helaas geen betere foto's van. Zal s aan m vragen of ie n mooie foto kan maken van de P1800ES samen met zn gele T5r. Moet echt een mooi plaatje kunnen worden.

Ik voeg m toe als ik m heb.

innocenti

Donderdag was het eindelijk zover. V70r automaat gevonden. Orgineel NL, van een echte liefhebber geweest in mijn favoriete kleur :Donkerblauw.

Geplande modificaties: XC grill, Xenon koplampen. Verder is de auto zo kompleet dat ik niet veel wensen meer heb. Oh ja, trekhaak monteren voor fietsenrek. Fietsen is zonde om in de auto te leggen.

Claudia

Inderdaad mooierd!

(het is juist jammer van het aanzicht van de auto om er fietsen áán te hangen! :))
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"