de 850R in de autokampioen nr 9

Gestart door mardijk, 06-05-2003 21:00:22

Vorige topic - Volgende topic

mardijk

Goedendag volvorijders,

Zie ik toevallig een prachtig artikel over de occasion 850R (komt er erg goed vanaf...)  in de autokampioen die nu bij de BRUNA ligt. Snel kopen want hij loopt van 25 april tot 8 mei!!!

groet,

mario van dijk

Reitse

Boom

beter twee keer dan geeneen keer ;)
Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...

Mellow_yellow

Prachtig artikel? Volgens mij is het door iedereen hier zo'n beetje afgekraakt op inhoud....

mardijk

ach, laat ik het zo zeggen, alleen al het feit dat onze automobiel weer eens onder de aandacht wordt gebracht vind ik al prachtig. en in die roes lees ik ook zo'n artikel.

En als je tot in detail het gaat uitspitten, tja, dan zijn er zaken die altijd beter kunnen. En dan kan je, als men dit al slecht vindt, aan de gang blijven.. Maar als ze beginnen met zaken als áuto van het jaar'en de 850R als ultiem type van de 850...dan ben ik al snel om hoor!

enne, ik zal voortaan eerst eens die off-topics doorneuzen...

Boom

Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...

Reitse

Citaat van: mardijk op 07-05-2003 18:31:16
ach, laat ik het zo zeggen, alleen al het feit dat onze automobiel weer eens onder de aandacht wordt gebracht vind ik al prachtig. en in die roes lees ik ook zo'n artikel.

En als je tot in detail het gaat uitspitten, tja, dan zijn er zaken die altijd beter kunnen. En dan kan je, als men dit al slecht vindt, aan de gang blijven.. Maar als ze beginnen met zaken als áuto van het jaar'en de 850R als ultiem type van de 850...dan ben ik al snel om hoor!

enne, ik zal voortaan eerst eens die off-topics doorneuzen...

Zeker is het heel goed dat er aandacht wordt besteedt aan de 850, in welke uitvoering dan ook, immers technisch allemaal gelijk, toch? ;) Maar voor de 850-leken is het een leuke start, het enige jammere is, is dat de vraag naar de 850 toeneemt en daarmee de prijs...