bestellen FCP Groton ervaringen

Gestart door rolvio, 04-04-2007 15:30:15

Vorige topic - Volgende topic

rolvio

Zag dat de prijzen hier wat gunstiger zijn, zijn er ervaringen met fcp-groton? Berijp dat je ook invoerrechten moet betalen, weet iemand hoeveel dit is? Heb nl. schokdempers daar gezien die mij prijstechnisch wel bevallen.

rolf

ed

Levering is perfect. Enige wat mis kan gaan is de douane. Duurt de levering ook wat langer. Op schokbrekers betaal je een paar tientje invoerrechten. Kijk even op www.douane.nl. Daar staat alles uitgelegd.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

konniekip

Ik heb daar al 2x besteld, uitstekende ervaringen. Douane afhandeling kan even duren, en kost ook BTW mag je dokken.  :police:

AntonioMontana

Al 2 keer besteld, via ebay en niet via de site maar is dus in feite tzelfde. Bij ebay zie je dat van de 25000 bestellingen 99,9% van de mensen positief was, ergo topzaak.
Douane heeft voor allebei de pakketjes geld bij me weggetrokken dat wel :) maar dan nog zijn de meeste onderdelen goedkoper dan in NLd.

tackle

als je nou die groton effe vraagt of ie erop zet dat het een gift is, kost het je nix en kun je een lange neus naar de douane maken

AntonioMontana

Citaat van: tackle op 07-04-2007 12:18:24
als je nou die groton effe vraagt of ie erop zet dat het een gift is, kost het je nix en kun je een lange neus naar de douane maken

Heb ik gevraagd maar deden ze bij mij niet, en de douane trapt niet altijd in het Giftverhaal als het pakket van een Bedrijf af komt ;)  FCPGroton is zo groot die heeft denk ik weinig trek om met pakbonnen etc te gaan frauderen voor de klant in t buitenland.

tackle

fraude....mwah, het ontlopen van 's lands grootste graaiers is voor mij topsport

onnaj

Ik heb ook al 2 x wat besteld daar en de levering én de prijzen zijn prima. You can trust them! :D

rolvio

Ga het zeker proberen, probeer eerst de douane te pakken te krijgen vwb hoogte invoerechten enzo

rolf

heb inmiddels contact gehad, kosten zijn 4,5 % invoerrechten en 19% btw. voor de schokdempers die ik wil kan dat prima uit, kan bijna 2 setjes aanschaffen  :o :o

Powerpete

Ook op een gift moet je BTW betalen, t gaat nl om de waarde van de zending, en iet om wat je betaald hebt...... en de douane is extra streng op voornamelijk vage chinese bedrijven die alles maar voor een habbekrats hier heen sturen...

gewoon slikken...... of vraag je in elke winkel in Nederland ook of je zwart kan betalen ????

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

elianmars

Het is logisch dat je invoerrechten en btw moet betalen. Soms heb je geluk, soms ook niet.

De laatste keer had ik minder geluk. Ik had onderdelen ter waarde van 500 dollar bij FCP besteld. Die waarde staat ook op de doos vermeld.
Het was alleen zeer jammer dat ze de onderdelen in twee dozen hadden gedaan en op allebei de dozen die waarde van 500 euro hadden geplakt...... Ik kon dus dubbel gaan betalen  :eusa_shifty:

Bovendien heeft het die keer bijna een maand geduurd voordat ik de spullen binnen had. De douane heeft het spul heel lang laten liggen blijkbaar. De tweede doos ontving ik nog een week later dan de eerste.

rolvio

Nou, de kogel is door de kerk... Heb een setje bilsteins en wat ander spul gekocht bij hun. Nu een paar weekjes geduld ::) ::)

Wout309t

Wat duurt dat lang zeg!!
Heb begin april al besteld, maar nog niks gezien! Het geld is natuurlijk al wel afgeschreven... Begin een beetje ongeduldig te worden, de t-5 moet nodig opgefrist worden... ???
2011 V70 2.0T R-Design MT

JCviggen

Citaat van: Wout309t op 12-05-2007 10:56:18
Wat duurt dat lang zeg!!
Heb begin april al besteld, maar nog niks gezien! Het geld is natuurlijk al wel afgeschreven... Begin een beetje ongeduldig te worden, de t-5 moet nodig opgefrist worden... ???

Welke shipping methode heb je dan gekozen? Ik heb er zo'n 15x besteld en steeds is het hier binnen 5-10 dagen met USPS EMS of priority airmail. Als je de goedkoopste optie neemt duurt het wéken uiteraard.
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

elianmars

Citaat van: Wout309t op 12-05-2007 10:56:18
Wat duurt dat lang zeg!!

Wedden dat je spullen bij de douane liggen?  :-\