Zelf schade gemaakt.

Gestart door Ko, 04-04-2007 19:23:26

Vorige topic - Volgende topic

Ko

Gisteren schade gereden aan mijn auto :eusa_wall:, heb een puincontainer bij huis staan i.v.m verbouwing. Even een boodschapje doen en wat denk je, rijd net als altijd achteruit en draai ,en bang.Zo in de container. Verzekering gebeld, niet voor verzekerd.Niet meer all-risk. Sinds 1 January gewijzigd naar casco +. Dus zelf betalen, schade werd geschat op 2750 incl spuiten. Maar ik kreeg een helder moment en dacht Auto Rima, een mailtje gestuurd, en na een half uur al een telefoontje. Kosten 450euro, voor 2 portieren en een voorscherm,oh ja ook een buitenspiegel. Kosten worden nu 1350, scheelt maar toch. Maar een leuk detail is dat Raymond van Auto Rima mij vroeg welke kleur mijn auto heeft. En Guess what, alle onderdelen hebben de kleur van mijn auto, scheelt weer uurloon. Hiervoor mijn dank. :eusa_pray: Gr. Ko.

RRRRR_Ramon

Dat is nou geluk bij een ongeluk............... sterkte ermee en laat die container weghalen!!  ::) ;)
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Turbobiker

Is die andere container nog wel heel dan?
De Tussenpaus

Ko

;D ;D Ja die nog wel, zelfs geen krasje.

michiel

Citaat van: Ko op 04-04-2007 19:33:57
;D ;D Ja die nog wel, zelfs geen krasje.
Volvo-container?
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Niek

Wauw dat is even geluk hebben zeg! Nee, niet van die schade ;), maar wel dat die onderdelen precies jouw kleur hebben. En het scheelt inderdaad enorm in de kosten.
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

)()()sT

Knap balen voor je!!! :(

Gelukkig heb je de onderdeeltjes nog kunnen krijgen :)

Citaat van: Niek op 05-04-2007 17:22:28
Wauw dat is even geluk hebben zeg! Nee, niet van die schade ;), maar wel dat die onderdelen precies jouw kleur hebben. En het scheelt inderdaad enorm in de kosten.

Als ik de foto bekijk is het metallic... dan hoop ik dat de kleur exact overeenkomt..

Succes!

Ko

Ja Joost, het is idd metallic. Maar heb met de schade hersteller afgesproken dat hij alles weer mooi gaat maken. Dus bijspuiten zal wel nodig zijn. maar ze hebben erniet zoveel werk van als met nieuwe onderdelen, of onderdelen in een andere kleur. Dus scheelt weer uren.

)()()sT

Heel goed :)

Succes ermee!