Blik op de weg mogelijk weg op de buis

Gestart door Schnappi, 06-04-2007 19:30:50

Vorige topic - Volgende topic

SIPS Master

COPS??? Kan me niet herinneren dat ik dat ooit gezien heb. En zo te horen maar goed ook.
Up the Irons!

Hen3

Cops?
Ik kan me wel een serie herinneren met 2 amerikaanse Politiemotoren, merk Kawasaki (!) die ik altijd volgde. Was geen reality trouwens... chips of zo??

Hoe dan ook. Ik vind BODW een heel stuk beter dan Wegmisbruikers. In het laatste programma staat het belerende vingertje geen moment stil...

michiel

Citaat van: The Saint op 06-04-2007 19:45:04
Ik zit te w88 op de amateurfilmer die K.S. op film vastlegt terwijl hij de maximum snelheid overschrijdt... je maakt mij nix wijs hoor  :-X
Dat is dus al eens gedaan. En helaas bleek Koos (zijn chauffeur) zich stipt aan de voorgeschreven snelheid te houden. Dus Koos mag dan een paardenpenis zijn, het is wel een consequente paardenpenis( paarde-penis?). Het is ook een gedaan bij die oneindig irritante woordvoeder van Veilig Verkeer Nederland / 3VO, die tuinkabouter Woudenberg of zo.  En die ging wel iets harder dan toegestaan. Lache! Is het iemand opgevallen dat ie ondertussen geen woordvoerder meer is? Zou het er iets mee te maken hebben?
Oh, en even terugkomend op Koos: iemand afgelopen week gehoord dat er weer een imbeciele politieke partij pleitte voor alcoholcontroles op kartbanen? Daarop zou Koos hebben gezegd dat ook op kartbanen de Wegenverkeerswet van toepassing is! Inderdaad zijn alle karts tegenwoordig gekentekend, hebben alle bestuurders (ook die van 14) een rijbewijs en mag je op kartbanen alleen links inhalen. Nog even en Wegmisbruikers gaat ook karts filmen.
Is er werkelijk nou niemand bij het Openbaar Ministerie die zich realiseert dat Koos kennelijk geen aars heeft (want de poep komt uit zijn mond) en dus hoognodig en langdurig geopereerd moet worden?
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Jeroentjuh

Citaat van: michiel op 09-04-2007 16:47:53
Daarop zou Koos hebben gezegd dat ook op kartbanen de Wegenverkeerswet van toepassing is! Inderdaad zijn alle karts tegenwoordig gekentekend, hebben alle bestuurders (ook die van 14) een rijbewijs en mag je op kartbanen alleen links inhalen. Nog even en Wegmisbruikers gaat ook karts filmen.

Undercoverkarts vol met camera's  :eusa_think:

Hen3

Het is ook een gedaan bij die oneindig irritante woordvoeder van Veilig Verkeer Nederland / 3VO, die tuinkabouter Woudenberg of zo.  En die ging wel iets harder dan toegestaan. Lache! Is het iemand opgevallen dat ie ondertussen geen woordvoerder meer is? Zou het er iets mee te maken hebben?

En of dat er iets mee te maken had, dat is ook in het nieuws geweest. Hij is naar aanleiding hiervan ontslagen (of teruggetreden zoals ze dat dan noemen...).

N.B.
Nieuwe spelling is paardenpenis...

michiel

Citaat van: Hen3 op 10-04-2007 08:50:44
Het is ook een gedaan bij die oneindig irritante woordvoeder van Veilig Verkeer Nederland / 3VO, die tuinkabouter Woudenberg of zo.  En die ging wel iets harder dan toegestaan. Lache! Is het iemand opgevallen dat ie ondertussen geen woordvoerder meer is? Zou het er iets mee te maken hebben?
En of dat er iets mee te maken had, dat is ook in het nieuws geweest. Hij is naar aanleiding hiervan ontslagen (of teruggetreden zoals ze dat dan noemen...).
N.B.
Nieuwe spelling is paardenpenis...

Gniffel!
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken