Back up alarm

Gestart door JeeJee, 07-04-2007 14:08:06

Vorige topic - Volgende topic

JeeJee

Wie kan me vertellen hoe en of het mogelijk is om de back-up baterij van het alarmm te vervangen?
Het gaat over een alarm klasse 1

Alvast bedankt.
Johan

@®-

Citaat van: JeeJee op 07-04-2007 14:08:06
Wie kan me vertellen hoe en of het mogelijk is om de back-up baterij van het alarmm te vervangen?

Alvast bedankt.
Johan
Volgens mij moet dan de sirene worden vervangen.

Alarm klasse I is trouwens alleen een startonderbreker.

JeeJee

, ik heb al een nieuwe AB gekocht.Hallo,

Dan denk ik niet dat het om een klasse 1 gaat. Bij mij gaat bij het openen van de deur ook een alarm af, evenals wanneer je de arm door het raam steekt. (beweging)
En natuurlijk de startonderbereker die is ook aanwezig. Welke klasse gaat het dan volgens jou om?
De auto is van 94 en ik heb al een nieuwe AB gekocht.

@®-

Citaat van: JeeJee op 09-04-2007 11:45:34
, ik heb al een nieuwe AB gekocht.Hallo,

Dan denk ik niet dat het om een klasse 1 gaat. Bij mij gaat bij het openen van de deur ook een alarm af, evenals wanneer je de arm door het raam steekt. (beweging)
En natuurlijk de startonderbereker die is ook aanwezig. Welke klasse gaat het dan volgens jou om?
De auto is van 94 en ik heb al een nieuwe AB gekocht.
Klasse 1 is startonderbreker.
Klasse 2 is omtrekbeveilinging en eventueel beweging detectie met sirene.
Klasse 3 is als klasse 2 maar dan met hellingshoekdetectie.
Klasse 4 is als klasse 3 maat dan met met voertuig volgsysteem
Klasse 5 is als klasse 4 maar dan kan de auto op afstand ook worden stilgezet.

Dus ik denk dat je klasse II hebt.

JeeJee

Oke, maar dan blijft de vraag nog kun je de back-up baterij vervangen?

@®-

Hier had ik het antwoord al gegeven:

Citaat van: @®- op 07-04-2007 14:09:51
Citaat van: JeeJee op 07-04-2007 14:08:06

Alvast bedankt.
Johan
Volgens mij moet dan de sirene worden vervangen.

Alarm klasse I is trouwens alleen een startonderbreker.
De back up batterij zit in de sirene, dus vandaar. En natuurlijk is deze te vervangen en zelf te maken, maar dan zal je dus de sirene uit elkaar moeten halen, en kijken wat erin zit.

JeeJee

Dus uitelkaar, maar hoe doe je dat?

Zo te zien is het een geheel. Zijn er mensen die dit aleens hebben gedaan. Het gaat om een alarm welke met een klein sleuteltje aan de bovenzijde uit gezet kan worden.

Alvast bedankt voor jullie meedenken.

@®-

Citaat van: JeeJee op 11-04-2007 16:15:37
Dus uitelkaar, maar hoe doe je dat?

Zo te zien is het een geheel. Zijn er mensen die dit aleens hebben gedaan. Het gaat om een alarm welke met een klein sleuteltje aan de bovenzijde uit gezet kan worden.

Alvast bedankt voor jullie meedenken.
Klopt het is ook één geheel, en ik denkt dat je één van de weinige zult zijn die 'm dan gaat open maken. Want dit is een ruildeel (zover ik weet) bij de Volvo dealer.

thuur

Er staan hier wel een paar verhalen over mensen die de sirene uit elkaar hebben gehaald om enkel de accu te vervangen hoor..

Gr :eusa_whistle:

JeeJee

Hele form door gespit veel gelezen over de sirene en bijbehoorende accu maar helaas niet gevonden hoe ie uit elkaar moet. Of hoe je de accu hiervan kan vervangen. Wie weet waar hierover iets staat?

Johan

quaint

wat kost een ruildeel bij de dealer