Oké, even voorstellen; m'n 850 R

Gestart door mimibiti, 08-04-2007 21:11:37

Vorige topic - Volgende topic

mimibiti

Hallo liefhebbers.
Ik zal me even voorstellen.
Ik ben 36 jaar en al jaren VW liefhebber..... Maar ben nu toch echt gezwicht. Ik heb nog altijd een GTI type 1 uit 81. Geheel gerestaureerd en motor 16v met getunde cylinderkop en een KMS (van Kronenburg Motor Sport) systeem er op. FF een weetje daar heeft een van de monteurs een 244/264 met 600pk!!!!!!!!!
Na 5 jaar een Vento tdi te hebben gereden (ps m'n vriendin rijd de meeste kmters hoor) kreeg ik de kans om de dealer onderhouden 850 R van een vriend van m'n pa te kopen. Echt een heel mooie en nette eerlijke auto. Een paar van jullie kent 'm wel. Na op dit forum gesurft te hebben wederom besmet met het Volvo virus. Ik kon als 12 jarig ventje alle types motoren en specificaties van Volvo's uit m'n hoofd. Was dus altijd al fan hoor m'n pa rijd z'n hele leven al Volvo (eerst Daf trouwens) Hij heeft bijna alle types gereden 66GLS, 343 Black Beauty, 360 Bleu Line, 360 GLT, 440 Turbo, 460 GLE(foutje van hem) 2x 850 GLT's ,V70 TDI, S60 T5 op gas, en nu een S60 D5.
Lui... ik ben verkocht....Wat een onwijs gave auto dit. Ik was laatst op een feestje waar een vriend van me z'n ML320 met 10.000km er op showde. Mooie bak hoor en rijd goed maar ik heb liever een ster in m'n raam dan op m'n gril!! Daarna met m'n R een rondje.... en je raad het al er is de rest van de avond nog maar over 1 auto gesproken.... De R !!
Ik ga proberen om een paar foto's te plaatsen.
Groetjes en tot later

Michiel

Claudia

De R van Michiel.......

Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Zippo

Jeroentjuh

Jeroentjuh

mimibiti

Rondom nieuwe schijven nieuwe blokken. :eusa_whistle: De hele auto trilde :-[. Alleen jammer, de schijven voor waren nog in top conditie en niet krom. :eusa_clap: Hij remt weer als een dijker...
Michiel

The Saint

Mooie R  8) Veel geluk R mee!

Ik kom regelmatig in Hoorn, ik hou je in de gaten  ;)
No shirt no shoes, no pinball

mimibiti

Bij wie kom je dan in Hoorn? Of kom je daar uit de buurt?
Michiel

The Saint

Citaat van: mimibiti op 09-04-2007 08:07:19
Bij wie kom je dan in Hoorn? Of kom je daar uit de buurt?
Michiel

Ik woon in Alkmaar, maar ik heb wat familie in Hoorn (van Goghhof) wonen. Was R gisteren nog!

mimibiti

De R staat regelmatig in Broek op Langedijk in de parkeer garage van Sport instituut De Geus.
Verder staat ie veilig (maar heb ook 2 kleine kinderen :eusa_naughty: en buur kinderen >:() op m'n pad in Oudendijk. (vlakbij Hoorn)
Michiel

The Saint

De Geus is bekend terrein, vroeger op de (niet te vergelijken) vorige locatie kwam ik daar, mijn vriendin heeft op de nieuwe locatie gesport. Is eigenlijk redelijk dicht bij mijn huis.

Wie weet tot ziens in de buurt!

animalT5R

Kom regelmatig langs De Geus gereden,gezien ze in St Pancras met een heel nieuwe wijk bezig zijn.
En gezien we als bouwverkeer langs die kant moeten,zal ik em vast nog wel een keer spotten  ;)
Mooie auto Michiel.
Gr Johan
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

rifwachter

mooie auto, daar ga je zeker veel plezier mee beleven !
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Chris

Mooie auto! Veel plezier ermee.. dat zal vast geen probleem zijn ;D

FGG

Welkom op 't Forum, Michiel.

Een R is altijd lekker.

Citaat van: The Saint op 09-04-2007 08:12:33
Ik woon in Alkmaar, maar ik heb wat familie in Hoorn (van Goghhof) wonen. Was R gisteren nog!

En in Nieuwe Niedorp ;D

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: