Oké, even voorstellen; m'n 850 R

Gestart door mimibiti, 08-04-2007 21:11:37

Vorige topic - Volgende topic

roelsmeekens

WWW.SMEEKENS.NL    

mimibiti

Nee automaat. ;D 231.000km schakeld nog als boter. Ben er erg blij mee. De gene waar ik em van gekocht heeft mist em wel. :'( Hij heeft nu een V50 awd T5. :eusa_clap: Mooi hoor maar het is niet zo appart en bruut als een R.
Michiel

ExhaLe

Mooie R beslist een wagen waar je veel plezier van gaat hebben.

grt Rik

mimibiti

Hoi Rik.
Ik lees net dat je net na de aanschaf van je R met iemand bent mee gereden en je had het idee om meer uit je R te halen. Heb je dat onder tussen gedaan en zo ja wat heb je gedaan? Ps ik dacht eerst dat je een sedan had. Ik zag een foto van een sedan op de Nurenberg ring. Maar zag later dat je een estate hebt. Volgens mij hebben we de zelfde kleur. Ik heb er gister nog één zien staan in Haarlem. Mooie auto hoor.
Gr. Michiel

ExhaLe

hey michiel,

Jah ik ben met emiel meegereden en die rit heeft me wel overtuigd dat het zich wel loont om meer uit de 850 te halen. ik ben er nog niet mee begonnen had dit eigenlijk gepland voor deze zomer. Ik was zowiezo niet van plan om de wagen echt drastisch te tunen de geplande mods zijn: chippen, 3 inch downpipe, evt een 2.5 inch sportuitlaat en 302mm remmen. Dit omdat ik de wagen zo betrouwbaar mogelijk wil houden voor het dagelijkse verkeer.

En ik moet idd erkennen dat ik die kleur wel heel erg mooi vind :) kijk echt altijd met plezier naar die wagens.

grtz Rik

Eugene

Citaat van: ExhaLe op 13-04-2007 11:42:48
Dit omdat ik de wagen zo betrouwbaar mogelijk wil houden voor het dagelijkse verkeer.

Die van Emiel is ook gewoon betrouwbaar en wordt net zo goed gebruikt voor dagleijks verkeer, dus zoek maar een anders excuus om er geen grotere turbo op te gooien :P

If it's not blown, it sucks...

ExhaLe

haha, jah het is eigenlijk idd geen excuus en ik geloof zonder meer dat de wagen van emiel betrouwbaar is gezien hij ook word gebruikt voor dagelijks verkeer. Een vriend van mij is op dit moment bezig met een 400pk project met een volvo 740 en als ik dat zie begint het ook steeds meer te kriebelen om met dikkere turbo's te gaan spelen maar ik wil eerst rustig aan beginnen met lichte tuning en ik zie wel waar ik eindig. Maar het is zondermeer een leuke bezigheid waar ik mezelf ook in ben aan het verdiepen en ook de gigantische kennis op dit forum is prettig omdat je altijd kan terugvallen op ervaringen van andere mensen die al verder zijn gevorderd.

grt Rik

Eugene

Citaat van: ExhaLe op 13-04-2007 14:53:55
haha, jah het is eigenlijk idd geen excuus en ik geloof zonder meer dat de wagen van emiel betrouwbaar is gezien hij ook word gebruikt voor dagelijks verkeer. Een vriend van mij is op dit moment bezig met een 400pk project met een volvo 740 en als ik dat zie begint het ook steeds meer te kriebelen om met dikkere turbo's te gaan spelen maar ik wil eerst rustig aan beginnen met lichte tuning en ik zie wel waar ik eindig. Maar het is zondermeer een leuke bezigheid waar ik mezelf ook in ben aan het verdiepen en ook de gigantische kennis op dit forum is prettig omdat je altijd kan terugvallen op ervaringen van andere mensen die al verder zijn gevorderd.

Je moet het ook stap voor stap doen. Alleen een chip is al flink meer vermogen. Alles went en dan wil je weer sneller, ook 400pk uiteindleijk.

Betrouwbaar, betaalbaar en snel: Hou het bij een 18T/19T en een leuke 320/330pk. Wanneer je meer wil wordt het ineens gigantisch veel duurder.

If it's not blown, it sucks...