Auto rijdt zwaar.

Gestart door @®-, 10-04-2007 16:56:19

Vorige topic - Volgende topic

b0nkolok

Hoe is het nu? Witte wolken zijn wel echt Hollands, maar niet Zweeds. Het stoomtijdperk ligt overigens nagenoeg achter ons. Stoom duidt toch op water naar een plek waar dat niet behoort te komen.
Cylinders afpersen/koelsysteem onder druk zetten. Kortom, de oorzaak (laten)vinden, diagnose stellen.
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

@®-

Citaat van: b0nkolok op 18-07-2007 19:26:45
Hoe is het nu? Witte wolken zijn wel echt Hollands, maar niet Zweeds. Het stoomtijdperk ligt overigens nagenoeg achter ons. Stoom duidt toch op water naar een plek waar dat niet behoort te komen.
Cylinders afpersen/koelsysteem onder druk zetten. Kortom, de oorzaak (laten)vinden, diagnose stellen.
Mijn waterpeil blijft goed, de auto reageert heel goed (ik heb 'm zondag nog even uitgelaten) turbo reageert heel goed, moest wel olie bij (maar dat zou blauwe rook moeten zijn, en was al een paar duizend kilometer dat ik had bij gevuld)

Dus schiet mij maar lek, ik weet het niet, ik ben het kwijt, het is voor mij nu 1 grote waas (wat hebben we nog meer voor uitdrukkingen  ;D )

:eusa_think: :eusa_doh: :eusa_sick:

rody

toevallig slechte benzine? heb je het probleem met dampen nog steeds?

@®-

Citaat van: rody op 18-07-2007 20:03:25
toevallig slechte benzine? heb je het probleem met dampen nog steeds?
Ik rijdt altijd met Shel of Total excellium, zondag gewoon weer eens Shell euro 95 getankt.

Met "dampen" bedoel je de witte rook die uit de uitlaat kwam? Want dat is niet meer voorgekomen.