850 2.0 T5

Gestart door Sanderbak, 10-04-2007 23:09:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Sanderbak

Okej..

Wie ben ik, wat doe ik, en wat heb ik, en wat wil ik :)?

A: Ik ben Sander Balk, 22 jaar oud, 3e jaars Facility Management student, en ben dus verliefd geworden op de 850 van mn oom..

b: zie a: hahaha

c: ik ben dus in het bezit van een italiaanse 850 2.0 liter T5....Ik heb hem een tijd geleend van mijn oom, en sinds kort overgenomen.... Echter weet ik niet precies of dit een juiste keuze is geweest, gezien de hoge maandelijkse kosten e.d.

d: wat wil ik... een lekkere auto, die niet al te veel kost... (dus ik denk dat mn volvo T5 een miskoop is geweest...).

dus: E: Als iemand op zoek is naar een 2.0 T5, mag hij contact met me opnemen op sanderbalk@hotmail.com, en dan komen we er vast en zeker wel uit....


Sjah.... Ik denk dat het in bezit hebben van een mooie en grote 'roffel' toch even moet wachten tot na mijn diploma... :'(


thuur

Hallo en welkom op het forum!

Wat is er dan zo duur aan wat je van te voren niet wist?


Gr ???

Sanderbak

Haha...

Jah, de wegenbelasting is verdubbelt t.o.v. de vorige auto die ik had... Daarnaast is het misschien ook wel enkel de gedachte... Ik weet het eigenlijk niet zo goed..

Even helemaal los van dit topic... Mijn kilometerteller is er net mee gestopt op het ritje naar huis.. De dagteller was al overleden, maar nu doet hij helemaal niets...... Iemand een geniale ingeving? Of iemand die me kan vertellen hoe de bedrading van het dashboard loopt?

rody

doet snelh. meter het nog wel?

Sanderbak

#4
Jah... die werkt gewoon naar behoren :)

het is jammer dat ik geen space heb.. anders had ik de auto even kunnen showen.. En om de plaatjes nu op een freeware te zetten..is ook weer zoiets :(

thuur

De wegenbelasting had je kunnen weten ;)


Zoek even in het Technische board (beste resultaten staan achteraan) vwb je vraag 8)


Gr :D

)()()sT

Geef eens wat meer specificaties, ben benieuwd  :P

Sanderbak

Specificaties van mn auto... of van mn kilometerteller ;)

)()()sT


Sanderbak

Merk: Volvo
Model: 850
Bouwjaar: 1994
Carrosserie: Combi 5-deurs
Brandstof: Benzine
Gewicht: 1423 kg
Kleur: Grijs
Vermogen: 155kW
Cylinderinhoud: 1984cc
Kilometerstand: 191.000 (staat sinds gisteren dus stil :()

Reden van de verkoop: Te hoge maandelijkse kosten voor verzekering & wegenbelasting. (als op zichzelf wonende student zijnde)

Het betreft een oude iIaliaan, die op 11 Mei 2005 is ingevoerd in Nederland. Hier heeft hij een tijd bij een autobedrijf gestaan, en is hij op 7 Maart 2006 verkocht aan iemand in Hengelo. Van deze persoon heb ik hem een tijdje geleden overgenomen.



Enige extra info:
3e remlicht
4 Hoofdsteunen
ABS
Airbag bestuurder
Airconditioning
Boordcomputer
Bumpers in carrosseriekleur
Centrale deurvergrendeling
Deelbare achterbank (ongelijke delen)
Elektrisch bedienbare ramen
Elektrisch verstelbare spiegels
Hoofdsteunen achter
In hoogte verstelbare bestuurdersstoel
Lichtmetalen wielen
Leren bekleding
Metalic lak
Middenarmsteun achter
Middenarmsteun voor
Onderhoudsboekjes aanwezig
Radio & origineel casettedeck
Spiegels in carrosseriekleur
Stoelverwarming
Stuurbekrachtiging
Stuur in hoogte verstelbaar
Trekhaak
Verwarmbare buitenspiegels


Laatst vervangen:
- Airco bijgevuld. (Juni 2006)
- Stuurkogel vervangen.
- Laatst een foutmelding gehad op de Labda... uitgelezen & verholpen.
- achterbanden.
- opnieuw uitgelijnd.


2 aandachtspuntjes:
- Voorbanden zijn binnenkort aan vervanging toe (relatief weinig profiel)
- kilometer teller werkt sinds gisteren niet meer. (deze zal ik voor de aflevering op mijn kosten laten vervangen!)


De auto heeft een APK tot 17 Maart 2008.







Wil je nog meer weten ;)

llinssen

Is dit nu een "wie ben ik" of een "te koop" ?
Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

Sanderbak

'Dit is een wie ben ik... misschien was de aankoop niet helemaal slim....-verhaal'

Aangezien er gevraagd word naar info, verstrek ik die gewoon, toch?

llinssen

Citaat van: Sanderbak op 10-04-2007 23:09:48
dus: E: Als iemand op zoek is naar een 2.0 T5, mag hij contact met me opnemen op sanderbalk@hotmail.com, en dan komen we er vast en zeker wel uit....

Ik dacht dat de conclusie een "te koop" melding was.

Hoe dan ook, veel plezier zolang het nog duurt. 
Er zijn je al velen voor gegaan die hun 850 verkocht hebben, en ook al velen die daar spijt van kregen.
Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

Sanderbak

Kijk.. de wegenbelasting valt opzich nog wel mee..

verzekering ook...

Alles icm met het benzinelslurpen is toch wel een nadeel bij elkaar... Ik zag alleen net hier een gas-installatie aangeboden.... Eens kijken wat daar de vraagprijs van is, en of iemand met technische kennis mij kan assisteren bij de inbouw hiervan...

Dat zou een slok op een borrel schelen!! :)

llinssen

de wegenbelasting gaat normaal gezien wel wat omhoog las je gas inbouwt.....
Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.