Bekeerde Saab rijder

Gestart door Herke, 16-04-2007 20:57:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Herke

Scandinavie is geweldig: mooie landen, gezellige mensen en prachtige auto's. En als je dan op zoek bent naar een 'net-even-andere' auto zit je ook goed.

De afgelopen jaren hebben we een monument uit 'die andere fabriek' onder onze hoede gehad: Wit, woest en eigenlijk best primitief. Maar met 3 kids wel een kleine auto. Daarom zijn we op zoek gegaan naar grotere en modernere auto met karakter en kwamen eigenlijk meteen uit bij de 850.

Alle aankooptips op dit forum ter harte nemend, heb ik in verschillende Estates gereden: 10v, 20v en de T-5. Handgeschakeld en automaat. Uiteindelijk werd het een automaat en ging de strijd tussen de T-5 die bij Remco Linnebank in Houten te koop staat en een 10v, bijna in de basisuitvoering.

Omdat een T-5 geen boodschappenautootje is, werd het de 10v. Groen (416), 240k op de teller met complete historie en zeer grote beurt inc distributieriem bij aflevering. Een heerlijke auto!

Nu nog even de code van de radio achterhalen, de generieke wieldoppen vervangen door Volvo Cetussen, een extra AB voor de Volvo Guard bestellen en misschien een keer een bankje achterin...

En de Saab? Die staat, toch wel met pijn in het hart, te koop. Een aanrader voor de liefhebber van Scandinavische auto's die eens iets anders wil proberen. (Marktplaats : Saab 900 16v Turbo met airco)





Claudia

CiteerEen aanrader voor de liefhebber van Scandinavische auto's die eens iets anders wil proberen. (Marktplaats : Saab 900 16v Turbo met airco)

:eusa_snooty:


Wij hebben het licht al veel langer gezien, dus bespaar je de moeite! ;D

Welkom Herke!
Veel plezier met de nieuwe aanwinst en op het forum.
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Misha

Citaat van: Claudia op 16-04-2007 20:59:57
Wij hebben het licht al veel langer gezien, dus bespaar je de moeite! ;D
;D
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

V70geRwin

Vind je Saab ook erg mooi hoor, leuke prijs ook..
Als ik mijn Klassieke benz nu al verkocht had...

Maar de 850 is gewoon errug praktisch!
Al is de 9-5 estate ook een mooie auto!

Veel plezier met je nieuwe wagen!

frekko

welkom op het forum
saab is leuk maar volvo mooier :) :)

Domaso

Welkom op het forum, Herke + familie.  Veel plezier van jullie roffel.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

FGG

Welkom op 't Forum, Herke.

Citaat van: Herke op 16-04-2007 20:57:50
...de generieke wieldoppen vervangen door Volvo Cetussen...
:eusa_clap:

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Chris

Welkom Herke!... en Scandinavie is inderdaad geweldig!! :eusa_clap: :angel:

V70geRwin

#8
die doppen kunnen echt niet  :eusa_naughty:

vooral omdat het voor de rest een mooie wagen is hoor  ;D

Herke

Nee, die wieldoppen moeten echt snel vervangen! Maar ik heb inmiddels contact over een setje cetussen.