Waar plaats ik mijn Ipaq ( TomTom)

Gestart door Clioplein, 16-04-2007 22:50:09

Vorige topic - Volgende topic

Clioplein

Hallo

Ik ben aan het uitzoeken waar ik mijn Ipaq ( TomTom) kan plaatsen. Gaarne (foto)suggestie's

Alvast hartelijk dank

Frank

Misha

Mijne zit met proclip van brodit op/voor het linkerluchtrooster van de middelste luchtroosters. Mooi in zicht, niet voor de ruit.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Marc O.

Citaat van: Misha op 16-04-2007 22:54:27
Mijne zit met proclip van brodit op/voor het linkerluchtrooster van de middelste luchtroosters. Mooi in zicht, niet voor de ruit.

mee eens

(alhoewel geen Ipaq maar MDA Vario)
...The Nile isn't just a river in Africa...

Hen3

Mijn Ipaq zit rechts naast het dashboard op de originele leren telefoonsteun. Weliswaar niet direct in het gezichtsveld, maar ik luister toch vooral naar het ding. Ik vind het de ideale plek.

Die dingen midden op de voorruit geplakt vind ik echt belachelijk  :eusa_wall:
Ik had eerst ook alleen een zuignaphouder, maar deze hing dan aan de linkerkant, naast de A-stijl. Prima te zien en je houd gewoon goed zicht naar buiten over.

Het is een ouwetje, maar ik heb 'm dan ook al zo'n 5 jaar!

oldostofjas

There is no place like 127.0.0.1

Misha

Citaat van: Hen3 op 17-04-2007 13:44:49
Het is een ouwetje, maar ik heb 'm dan ook al zo'n 5 jaar!
Precies dezelfde...

FrankvdAa

Ik heb de mijne op 'n Proclip tussen de sensor van de binnentemperatuur en de draaiknop voor de temperatuur zitten. Kabel gaat via het roostertje van de binnentemperatuur sensor achter het dashboard. Voordeel is dat je eigenlijk niet eens met je handen van 't stuur af hoeft, maar hij zit er wel ver genoeg vanaf.

Mocht je 'n foto willen hebben, dan zal ik die wel even maken.

@Hen3: is 't toevallig een 3970? Heb ik ook gehad, maar is inmiddels vervangen door 'n hx4700. Echter, het geluid van die 4700 is beduidend slechter dan die 3970!
'21 Volvo V90 T8 AWD R-Design, Platinum Grey, B&W, niveauregeling
'03 Honda CB600F (Hornet)
'98 Volvo S70 R, Black Stone, 18T, groene 440cc injectoren, manual swap M59, 3" Ferrita 100cpi DP, 2.5" Ferrita catback, iPD RIP-kit, iPD swaybars, Schutten custom tuning
'96 Volvo 460 1.8i Luxury Line, '92 Volvo 440 GLT 1.7i
--
Weblog    Volvo x70 R-register

Clioplein

Als het kan graag een foto.

ik heb nu een 4700, maar ga naar een 6915. Ik moet die uit gaan proberen van de baas.
Ben wel benieuwd hoe die presteert met een interen gps antenne.

Frank

Misha

Citaat van: Clioplein op 17-04-2007 19:24:33

Frank
Niet, nooit zo goed als met een externe antenne.

SvenB

Op deze site: http://www.kuda-phonebase.de/ kun je een console houder bestellen tegen een redelijke prijs. Heb er zelf ook eentje, de kleur is nagenoeg hetzelfde.

Sven.

Emiel

Herminator

HJ850

Mijne zit ook met Brodit clip op midenconsole op linker rooster.

Ideaal dat Brodit: geen schroeven, 1 autospecifieke clip, 1 device specifieke voor telefoon, PDA of navigatie

Ik heb hier de device clip erg hoog op de dashbord clip geschroeft.
Staat niet zo elegant, maar wil scherm graag op die hoge positie. Funktie boven vorm zeg maar.
Je kunt het geheel dus wat meer naar rechts of lager plaatsen om het meer in lijn met dashbord te brengen.

En je ziet nog de schroefgaten van kl%$^*& die voor mobile mount in panel is gaan schroeven  >:(

Misha

Citaat van: HJ850 op 17-04-2007 20:33:33
Mijne zit ook met Brodit clip op midenconsole op linker rooster.
Ideaal dat Brodit: geen schroeven, 1 autospecifieke clip, 1 device specifieke voor telefoon, PDA of navigatie
En weer een dual-tone dashboard ! Ziet er gewoon best goed uit, heb het zelf ook sinds enkele weken...

FrankvdAa

Citaat van: Misha op 17-04-2007 20:06:45
Citaat van: Clioplein op 17-04-2007 19:24:33

Niet, nooit zo goed als met een externe antenne.

Klopt, laat ik nu net ook 'n 6915 hebben, maar die gebruik ik met name als telefoon/agenda. Wanneer ik echt op pad ga neem ik m'n 4700 mee in de auto. Duurt best lang voordat je 'n fix hebt met de 6915; er zit wel een tooltje bij waarmee je de laatste satelliet data kunt downloaden (QuickGPS) en daar wordt 'ie wel wat sneller van, maar hij haalt 't bij lange na niet bij de 4700 met externe (Sirf-III) antenne.

Ik merk met die 6915 dat ik de weg vaak al voorbij ben voordat 'ie zegt dat ik af moet draaien (OK, hij geeft het 300m in voren aan, maar die heb je ook echt wel nodig). Ik praat trouwens over TomTom6.

Hier dan een aantal foto's:

Ohja, vergeet niet om 'n actieve houder te kopen, want anders loop je altijd tegen het probleem aan dat je batterij leeg is! Ik zelf zou niet meer anders willen dan de Brodit houder / proclip.
'21 Volvo V90 T8 AWD R-Design, Platinum Grey, B&W, niveauregeling
'03 Honda CB600F (Hornet)
'98 Volvo S70 R, Black Stone, 18T, groene 440cc injectoren, manual swap M59, 3" Ferrita 100cpi DP, 2.5" Ferrita catback, iPD RIP-kit, iPD swaybars, Schutten custom tuning
'96 Volvo 460 1.8i Luxury Line, '92 Volvo 440 GLT 1.7i
--
Weblog    Volvo x70 R-register