rammelen hoofdsteunen

Gestart door JochemV70 2,5d, 19-04-2007 22:57:17

Vorige topic - Volgende topic

JochemV70 2,5d

Hallo,

Mijn bestuurders hoofdsteun rammelt!

Er zit te veel speling op de voor en achterwaartse beweging. Nou wil ik graag mijn hoofdsteun uit de rugleuning halen, maar hoe moet dat?

Elders op het forum had ik iets gevonden dat er ongeveer 8 cm onder de hoofdsteun een plastic klip voelbaar moet zijn in de stoel. Ik heb gekeken en gevoeld op de stoel maar weet niet wat er bedoeld wordt!

Wie weet hoe het moet en heeft er bijvoorbeeld een mooie foto van?

groetjes,

Jochem

ps het gaat om een v70 2,5d (tdi) met lederen stoelen.

wuilus64

Van een V70 weet ik het niet, maar bij een 850 is het idd zo dat aan de achterkant van de stoel 2 "drukpunten" zitten waar je de hoofdsteun mee kan ontgrendelen.
Ze zitten ongeveer aan de onderkant van de bolling van het leer, zoals al eens gezegd op plm. 8 cm onder de hoofdsteun(en), Je moet wel een beetje doorduwen om ze te voelen.

Succes, Erik

Esveldt

V70 ook.

Dit klopt helemaal, maar is wel een beetje moeilijk te voelen.

Elders op het forum had ik iets gevonden dat er ongeveer 8 cm onder de hoofdsteun een plastic klip voelbaar moet zijn in de stoel. Ik heb gekeken en gevoeld op de stoel maar weet niet wat er bedoeld wordt!

En als je pech hebt zijn die drukpunten een beetje lam. Heb ik een keer meegemaakt op de sloop. Wat een werk zeg om die steun eruit te krijgen.

In mijn 850 ging het makkelijker.