Het R'etje maar weer even mooi gemaakt

Gestart door PEP, 20-04-2007 11:45:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Snellebaksteen

Dat is het ook maar toch lijkt het Den Haag wel ;D
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

PEP

Erik_M:  Hahaha! Ja dat wás 'm inderdaad! Daar staat ie te koop naast mijn autootje. Fijnst rijdende auto tot nu toe. Trekkracht onderin van die auto was niet normaal gewoon! Een vriend van me in zijn CRX VTEC snapte niet dat zo'n auto zo snel kon zijn. Hij heeft een keer zijn g-krachten dingetje ingebouwd en toen hebben we een tijd van 0-100 in 6.8 seconden gemeten. Weet niet of dat klopte maar het zou kunnen, ding blééf gaan. Heb een keer 's-nachts een fimpje gemaakt met die auto, in linkerhand het stuur en rechterhand het cameraatje (handig wel zo'n automaat) en trappen. Ben bij 240 maar gestopt, is met één hand toch best wel eng. Kan die wel online zetten als er andere mensen zijn die net zo gek zijn als ik en dat willen zien  ;)

Racingbrick: Dat kan kloppen, die zaak run ik samen met mijn vader ja.

MarcoV: Zoals je hierboven kan zien, yup, dat klopt. Wist niet dat er andere Wassenaarders hier op dit forum zaten, geinig! Die S70 heb ik uiteraard ook vaak zat gezien ja, supermooie kleur vind ik dat! Een van de allermooiste kleuren die ze hebben gemaakt. Hebben die slechts één keer gehad, in een V70 model dan. Die was dan ook heel snel weg. Was een 2.4T. Eigenlijk is dat wel een enorm fijne motor hoor. Heerlijk koppel, op zich snel zat, top. Al is de kick in een R heel anders natuurlijk. Mis alleen wel soms het rijcomfort van kleinere wielen, 17" en een sportonderstel merk je toch best wel wat dat betreft.

FGG: Zonder mensen te willen kwetsen... Ik vind wit op een auto normaal gesproken niet de mooiste kleur die ik me kan voorstellen. Er gaat vaak "zo weinig van uit" vind ik. Aan de andere kant, als we een witte auto hebben staan is die, tegen de verwachting in, vaak wel heel snel weer verkocht. Er zijn dus zat mensen die het een mooie kleur vinden! Het grootste voordeel vind ik zelf dat je er relatief weinig krassen op ziet. Maar als je een witte auto poetst is het eindresultaat vaak niet zo hevig als een andere kleur. Al is rood wat dat betreft ook een ramp aangezien een rode auto zelden echt rood blijft. Daar moet je echt heel veel voor doen. Zwart is denk ik mijn favoriete kleur. Hadden pas een S70 met hagelschade, die moest dus geheel worden gespoten en een vers glimmende zwarte auto is wel zoooo mooi!

mehn

Citaat van: PEP op 20-04-2007 13:59:27
Heb een keer 's-nachts een fimpje gemaakt met die auto, in linkerhand het stuur en rechterhand het cameraatje (handig wel zo'n automaat) en trappen. Ben bij 240 maar gestopt,

Zoiets?

:eusa_whistle:

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

FGG

Citaat van: PEP op 20-04-2007 13:59:27
FGG: Zonder mensen te willen kwetsen... Ik vind wit op een auto normaal gesproken niet de mooiste kleur die ik me kan voorstellen. Er gaat vaak "zo weinig van uit" vind ik. Aan de andere kant, als we een witte auto hebben staan is die, tegen de verwachting in, vaak wel heel snel weer verkocht. Er zijn dus zat mensen die het een mooie kleur vinden! Het grootste voordeel vind ik zelf dat je er relatief weinig krassen op ziet. Maar als je een witte auto poetst is het eindresultaat vaak niet zo hevig als een andere kleur. Al is rood wat dat betreft ook een ramp aangezien een rode auto zelden echt rood blijft. Daar moet je echt heel veel voor doen. Zwart is denk ik mijn favoriete kleur. Hadden pas een S70 met hagelschade, die moest dus geheel worden gespoten en een vers glimmende zwarte auto is wel zoooo mooi!

Ik had hiervoor ook nix met witte auto's maar toen we onze 855 kregen... En die witte R in Nijmegen (inderdaad) ziet er gewoon helemaal geweldig uit. Over smaak valt niet te twisten. Ik zou zelf nooit voor een zwarte auto gaan, daar zie je echt alles op: vuil, krassen...

Ennuh...wit wordt weer helemaal hot!

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

850Tim

Simply the best.......

Snellebaksteen

Citaat van: mehn op 20-04-2007 14:03:54
Citaat van: PEP op 20-04-2007 13:59:27
Heb een keer 's-nachts een fimpje gemaakt met die auto, in linkerhand het stuur en rechterhand het cameraatje (handig wel zo'n automaat) en trappen. Ben bij 240 maar gestopt,

Zoiets?

:eusa_whistle:

Nee:
Citaat van: PEP op 20-04-2007 13:59:27
Ben bij 240 maar gestopt,


;D
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

PEP

Tsjeeeesis! Nee, die snelheid haalt een standaard T5 niet hè  :-\  Vond 240 met een automaat en ruim 250.000 kilometer alsnog erg netjes hoor. In mijn R haal ik dat dus niet zo eventjes. Snap daar weinig van, had wel verwacht dat die de 250 aan zou tippen, maar dan moet je blijkbaar wel heeeeeel veel geduld hebben. Misschien toch maar eens een ritje naar Wateringen maken, of eerst zelf proberen uit te vogelen waar het aan kan liggen.  ???

Filmpje: http://www.pfeffernuss.com/01/pep240.mpg

mehn

Gewoon helemaal standaard hoor, alleen wél op LPi ;D

Op benzine was 243 het maximale ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

PEP

Vaag! Oh well, op LPI ga ik van zijn leven niet (meer) rijden. Way teveel problemen met auto's op gas gehad. En ja: ik weet, zijn ook honderdduizenden mensen die er heel tevreden mee zijn en geheel probleemloos rijden dus dit hoeft geen wel/niet-gas discussie te worden. Persoonlijk ben ik er geen fan van, iedereen die dat wel is: prima!   ;)

Al is een gemiddeld verbruik van 14.2 liter/100km op benzine geen feest, ben de eerste die dat toe zal geven  ;D

Esveldt

Erg, erg, erg mooi!

Die kleur, woooh!

robbie409

Hallo Pep,

Gezellig je hier ook te zien.

Mooie kleur, dat rood :D

PEP

Ja ja, zo gaat het over horloges, dan weer auto's. Het is een kleine wereld hè   ;)  Beide zijn leuke hobby's!

The Saint

Echt heel fraai PEP, apart dat bij jou de liefde moest groeien, bij mij is het liefde op eerste gezicht  ;) 8)
No shirt no shoes, no pinball

rifwachter

mooie wagen, hoe langer je hem hebt, hoe meer je de auto weet te warderen. succes !
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

PEP

Moet ook wel hè, met al die centjes die je er in blijft pompen gewoon   ;)