Het R'etje maar weer even mooi gemaakt

Gestart door PEP, 20-04-2007 11:45:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

PEP

Zo, het ouwe bakkie maar weer even helemaal onder handen genomen. Vooral het zwarte gedeelte van de bumpers waren heel erg storend. Vaal en streperig. Met thinner eerst helemaal vetvrij gemaakt. Was best wel tricky omdat het erna natuurlijk heel erg dof werd en ik niet wist hoe het zou worden. Toen een voor mij nieuw spul, van Simoniz, erop gedaan en was enorm blij. Het ziet er weer prima uit. Ook maar meteen de zijkanten van de banden met dat spul gedaan, staat toch wat mooier als het rubber wat donkerder is.

Moet alleen nog mooie matten van binnen hebben, van die dikke met R logo. Zag ze wel bij ET staan maar vond ze toch wat prijzig, dat gaat waarschijnlijk dus toch weer standaard matten worden, jammer genoeg.

Achterlichten vervangen voor V70 exemplaren, andere knipperlichtjes, dubbel pijpje er op, andere schijfjes (ETC + ETC blokken, is dus ook geheel waardeloos, remt voor geen meter), rooie remmetjes, iPodje er in, op de vooras nu GoodYears gezet (Toyo sleet wel héél erg hard) en klaar.

Misschien binnenkort nog even naar Rica maar ben er voor nu weer helemaal happy mee!  8)

Zal hem binnenkort wel even op een wat leukere lokatie neerzetten, maar voor nu zijn de plaatjes te zien op
http://www.pfeffernuss.com/01   (nogmaals klikken voor grootste formaat)


)()()sT

Wow.......  :eusa_drool:

En welkom hiero!!!!! Ouwe bakkie, kom op zeg, tis een Volvo  ;D ;D

Marc O.

Jemig, da's een mooie! Welkom hier!
...The Nile isn't just a river in Africa...

PEP

Thanks! Wilde eigenlijk altijd een gele R hebben maar deze kochten we een paar jaar geleden in. Ben er toen, in het begin met enige tegenzin zelfs (trok de kleur van de accenten (grijs) in het interieur toen heel slecht en vond rood ook maar "zo zo") zelf in gaan rijden. Reed ervoor in een mintgroene T5 automaat, die viel 10x minder op. Vond dat enorm fijn, een relatief snelle auto die totaal niet opviel.

Helaas schoot tijdens een inhaalaktie een olieslang los en was het resultaat: rikketikketikketikke  :'(  Na wat zoekwerk was in NL geen geschikt R blok te vinden en is er dus een geheel nieuw blok in gezet. Dit was echter een zodanig dure ingreep dat het verkopen van de auto eigenlijk geen reëele optie meer was. Daarna nog best veel aan de auto gedaan omdat de liefde toch wel begon te groeien.

Krijg wel bijna dagelijks mail over wat de auto moet kosten (hij staat nog steeds bij het lijstje op de site en hier op het terrein) maar doe hem liever niet meer weg. Ik vind het een ideaal pakket qua comfort, veiligheid, snelheid, ruimte etc. Okay, rood is wel wat opvallend maar vind het nu (i.c.m met die achterlichten, kleur van de velgen en rooie remmetjes) echt een waanzinnig mooie combinatie.

Vind het model sowieso persoonlijk mooier dan de V70 dus it's a keeper!  ;)


Ties

Mooie auto! Wat heeft ie op z'n tellerke staan?

FGG

Altijd weer mooi, een rode R (sorry, Paul).

Welkom op 't Forum.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

PEP

Citaat van: Ties op 20-04-2007 12:14:59
Mooie auto! Wat heeft ie op z'n tellerke staan?

Op de teller staat nu 257.000, de motor heeft nu 16.000 gereden. Ideale chipstand dus  ;)

FelixB

Deze kleur is het mooist voor een R, ps ze zijn nooit in het geel geleverd  ;)

Ben .....jaloers op je
855R & C70 T5 cabrio automaat

wastegate

Citaat van: FelixB op 20-04-2007 12:40:11
Deze kleur is het mooist voor een R, ps ze zijn nooit in het geel geleverd  ;)

Ben .....jaloers op je

Eens. Hoewel antracietgrijs icm beige leer-alcantara er echt ook mag zijn.

PEP

Ben er nu achteraf ook súperblij mee hoor, zou serieus geen andere kleur willen! Al is antraciet ook enorm mooi hoor. Merk wel dat "men" anders op jou reageert als je in een rode auto rijdt. En nee, aan de rijstijl ligt het, uiteraard, geheeeeeel niet  :eusa_shifty:

Baal alleen van de kleur van de woodline (érg donker, vind een tint lichter (waarbij je dus meer van het houteffect ziet) mooier) en de staat van de bestuurdersstoel. Heb die met een borstel proberen op te knappen, dat was niet zo handig.  :eusa_doh: Alcantara rullerig to the max nu. Zal eens vragen bij de dealer wat zo'n hoes kost, zal wel weer schrikken zijn denk ik.

En wil die R-matten hebben maar de magazijnmedewerker bij de dealer kan het onderdeelnummer maar niet vinden  :eusa_wall:

R o b


Racingbrick

Nou, mooie wagen hoor.
Volgens mij heb ik hem gezien op de site van een bedrijf aan de A44, als ik naar de foto's kijk ben ik 99% zeker.
Ouwe bak, ja de jongste is 10 jaar oud, maar de meeste rijden nog als een nieuwe.
Ik heb er geen moeite mee, elke 4 jaar een nieuwe wagen van de baas, maar geef mijn mn roffeltje maar.
Een lekkere grijze muis, met " mooi" grijs interieur, maar bijna niemand trekt me bij de stoplichten er uit.
Je moet die smoelen eens zien van die witte petjes... ;D
Briljant...
Mijn roffeltje hou ik lekker zo lang mogelijk, veel centen uitgeven aan een nieuwere wagen kan altijd nog....en dan moet ik nog vaak veel vermogen inleveren ook.
Goedkoper en fijner dan nu kan ik niet rijden....

MarcoV

#12
Dit is toch niet die rooie R die bij mij in Wassenaar rondrijdt ;D ;D
Welkom op dit leuke forum en ik zie je wel weer eens in Wassenaar :eusa_dance:

MarcoV ( Van die mooie S70 2.5T Nautic Blue )

FGG

Citaat van: FelixB op 20-04-2007 12:40:11
Deze kleur is het mooist voor een R, ps ze zijn nooit in het geel geleverd  ;)

Nou ja, op een witte na dan:



:eusa_drool:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Snellebaksteen

Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.