gezocht: startmotor revisie bedrijf omgeving nieuw-vennep

Gestart door FRANQ, 22-04-2007 20:04:15

Vorige topic - Volgende topic

FRANQ

hoi,

na wat laswerkzaamheden is mijn startmotor door.

nu zoek ik een revisiebedrijf.

mvg
frank
"Vroeger was ik schizofreen, nu gaat het wel goed met ons"

ed

Franq,

Er zit een prefect bedrijfje in Nieuw-Vennep, Hakom, en zit in de Staringstraat. Hebben waarschijnlijk jouw dynamo op voorraad, en anders kunnen ze hem reviseren tegen een schappelijk prijsje. Je kunt hem ook zelf uit elkaar trekken zodat je bepaalde onderdelen kunt vervangen. Ze zijn daar niet zo moeilijk.

Woon jij ook in Nieuw-Vennep?
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

frekko

Citaat van: ed op 22-04-2007 21:46:00
Franq,

Er zit een prefect bedrijfje in Nieuw-Vennep, Hakom, en zit in de Staringstraat. Hebben waarschijnlijk jouw dynamo op voorraad, en anders kunnen ze hem reviseren tegen een schappelijk prijsje. Je kunt hem ook zelf uit elkaar trekken zodat je bepaalde onderdelen kunt vervangen. Ze zijn daar niet zo moeilijk.

startmotor en dynamo zijn niet hetzelfde  :eusa_naughty: :eusa_naughty:
wel te reviseren bij een zelfde bedrijf

FRANQ

hoi,

nee ik woon in hoofddorp.
maar wist dat in nv zo'n bedrijf zat genaamd haco of hako.
dit dus verkeerd onthouden en dan is het totaal niet vindbaar in de goudengids.

heel erg bedankt :)

mvg
frank

Franq,

ambunicht

Hoi Franq,in Haarlem zit op de Stephensonstraat de firma vd Bos.Dit is zo'n goed ouwerwets bedrijf wat kwaliteit levert.Zelf woon ik ook in Nieuw Vennep.Morgen heb ik een avonddienst in Haarlem.Rij er praktisch langs.Wil m wel voor je meenemen.Meestal krijg ik daar nog wat korting.Kan me bellen 0612703717.Waarschijnlijk heeft ie m op voorraad.
groetjes

FRANQ

Citaat van: ambunicht op 23-04-2007 10:19:39
Hoi Franq,in Haarlem zit op de Stephensonstraat de firma vd Bos.Dit is zo'n goed ouwerwets bedrijf wat kwaliteit levert.Zelf woon ik ook in Nieuw Vennep.Morgen heb ik een avonddienst in Haarlem.Rij er praktisch langs.Wil m wel voor je meenemen.Meestal krijg ik daar nog wat korting.Kan me bellen 0612703717.Waarschijnlijk heeft ie m op voorraad.
groetjes

probeer eerst wel in nv
daar kan ik dan vanmiddag langs en met massel kan ik dan vanavond weer starten!
dat ge-aanduw word wat irritant.

de startmotor naast de auto aan startkabels gelegd en dan schiet het tandwiel wel naar buiten, maar hij draait 9vd10 keer niet.

gaat nu ook even niet om de volvo (jammergenoeg, heb nu wel ff genoeg pech met die ander)

maar bedankt voor het aanbod :D

mvg
frank

ambunicht

Ja graag gedaan hoor het wel als t nog nodig is.Succes he.Groetjes

bekhof

Auto-Eleckt   Marseweg 23              Zeewolde
Van den Bos   Pieter Kiesstraat 36    Haarlem
Venus                   Bieslook 4d                 Didam

deze bedrijven doen startmotor revisies, succes

ed

Citaat van: frekko op 22-04-2007 22:09:54
Franq,

startmotor en dynamo zijn niet hetzelfde  :eusa_naughty: :eusa_naughty:
wel te reviseren bij een zelfde bedrijf
Bedankt voor deze wijze les! Ik dacht altijd dat dat dezelfde onderdelen waren ;D
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!