ief's avonturen in Oostenrijk

Gestart door ief, 22-04-2007 20:19:16

Vorige topic - Volgende topic

Laserblue

Audi en BMW het vorige type?
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

ief

Citaat van: Laserblue op 15-06-2007 16:07:31
Audi en BMW het vorige type?
Ja das een goede, beide modeljaar 98-2000. ;)
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

FGG

Ik heb op de A6 gestemd. Fantastisch mooie auto, helemaal af. De V6 tdi is een rumoerige maar een beul van een motor. Ook de 530d is 1 van m'n favorieten en maar ik neig toch licht naar de Audi. Ik vind deze beide auto's mooier dan een V70.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Taranis

De V6 van Audi klinkt als een vrachtwagen, dat was precies de reden dat we hier thuis een XC70 gekocht hebben ipv een A6 Allroad. De BMW kan ik ook wel begrijpen dat je ervan gecharmeerd bent, alleen vind ik het om te rijden wel een erg kille en afstandelijke auto. Niettemin rijdt het wel gewoon écht goed  8)

V70D

Als het een diesel moest zijn zou de Audi geen optie zijn, de reden dat het eventueel geen Volvo zou worden en dus de Beamer is dat deze achterwielaandrijving heeft en dat is wel handig in de sneeuw.

Als het een benzine wordt zou ik zonder meer gaan voor Volvo XC of AWD.

Maar in ieder geval succes met de keuze en veel plezier in Oostenrijk.

viking_in_shorts

Die opmerking snap ik even niet: achterwielaandrijving handig in de sneeuw? Kan je dat uitleggen?

Ik zie hier in de winter alle achterwiel aangedreven auto's de hele weg afschuiven gebruiken en véél langzamer wegtrekken dan alle voorwiel aangedreven auto's.

V70D

Ik denk dat dat ook afhangt van het wel of niet hebben van tractiecontrole en esp.

Taranis

Citaat van: V70D op 18-06-2007 22:03:22
Ik denk dat dat ook afhangt van het wel of niet hebben van tractiecontrole en esp.

Als dat net zo briljant is (NOT) als op de gemiddelde 3-serie, dan grijpt dat pas in als het al te laat is. Vrienden in Zweden rijden een 3-serie en hebben er voor de winter een Fabia bij omdat de BMW niet te rijden is op glad wegdek. Toch leuk, zo'n BMW  :eusa_boohoo:

haRtV70R

Citaat van: ief op 15-06-2007 16:04:59
Ik heb de poll weer ff gereset en ben zo brutaal geweest er nog een paar andere voorkeuren van mijzelf bij te zetten. Voorlopig zijn dit de auto's waar ik naar aan het kijken ben. Dus heb je commentaar (wel on-topic graag), dan post je reactie en breng je stem nogmaals uit.

Ik zou een diesel nemen. Een benzine turbomotor heeft minder compressie, en dat merk je goed bergaf... Een diesel lijkt me in de bergen het fijnst.. :)
[move][/move]

Laserblue

En?

hoe is de reis verlopen?  :)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Gmid

Goed.  ;D

Voor de meesten tenminste. Dit slachtoffer heeft het waarschijnlijk niet overleeft.:

;D
Volvo C30 '12

KUKO (Rob)

Rayman

Maar weet ief nu onderhand welke auto hij wil?

ief

Citaat van: Rayman op 27-06-2007 19:21:17
Maar weet ief nu onderhand welke auto hij wil?
Nee.... :-\
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

The Saint

Ik heb toch het hele topic gelezen, maar niet gezien wat jullie daar gaan doen om geld te verdienen.

Ik ben heel nieuwsgierig hoe jullie dat gaan doen (als het uberhaupt nodig is...)?

Iig heel veel plezier op jullie nieuwe stek, het ziet R schitterend uit  :eusa_drool:

The Saint, die alleen de nabijheid van de zee zou missen.
No shirt no shoes, no pinball