ief's avonturen in Oostenrijk

Gestart door ief, 22-04-2007 20:19:16

Vorige topic - Volgende topic

ief

Citaat van: Sbv op 10-06-2009 14:07:45
Bij een RTI systeem zit volgens mij geen center speaker in tegenstelling tot een V70n/S60 daar zit een kleinere speaker.

Oftewel voor Ivo geen verschil kwa geluid en zijn auto is wat sneller vanwege minder gewicht.

Weekendje Oostenrijk en overbouwen dan maar
Je hebt al helemaal uitgedacht he? ;D En waar is, buiten de door jou gemeende gewichtsbesparing, mijn gewin nu? :eusa_shifty:
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Sbv

Je hebt een mooi strak dashbord waar je TomTom netjes kan staan. En wat zakgeld van Marcel misschien nog wel. Of je moet nog onderdelen nodig hebben, dan kan dat gelijk mee

Jerommeke

Ivo, nog even over je nieuwe avatar: je zit aan de verkeerde kant!!!  ;D
verder very charming!  8)

ief

Citaat van: Jerommeke op 10-06-2009 14:20:18
Ivo, nog even over je nieuwe avatar: je zit aan de verkeerde kant!!!  ;D
verder very charming!  8)
Verkeerde kant?? Ik ben sociaal en laat anderen ook af en toe rijden hoor! :eusa_whistle:
Volvo 850 Clublid

elianmars

Citaat van: ief op 10-06-2009 14:11:43
Citaat van: Sbv op 10-06-2009 14:07:45
Bij een RTI systeem zit volgens mij geen center speaker in tegenstelling tot een V70n/S60 daar zit een kleinere speaker.

Oftewel voor Ivo geen verschil kwa geluid en zijn auto is wat sneller vanwege minder gewicht.

Weekendje Oostenrijk en overbouwen dan maar
Je hebt al helemaal uitgedacht he? ;D En waar is, buiten de door jou gemeende gewichtsbesparing, mijn gewin nu? :eusa_shifty:

Nergens. Is dat nodig dan?  ;D

sappie

gisteren even je hele blog doorgelezen..

:eusa_clap: :eusa_clap:

echt super dat jullie de stap naar het buitenland hebben genomen en jullie nieuwe woonomgeving... :o echt super mooi!! hartstikke leuk om te zien en te lezen!

ief

Citaat van: sappie op 11-06-2009 08:09:41

echt super dat jullie de stap naar het buitenland hebben genomen en jullie nieuwe woonomgeving... :o echt super mooi!! hartstikke leuk om te zien en te lezen!

Dank je! :D
Volvo 850 Clublid

elianmars

Man, man. Elke keer als ik je avatar zie, schiet ik in de lach! ;D ;D

ief

Citaat van: elianmars op 11-06-2009 13:01:59
Man, man. Elke keer als ik je avatar zie, schiet ik in de lach! ;D ;D
Ik was eerst ook best vrolijk......maar na een paar rondjes in dit zag ik er ineens heel anders uit. :eusa_shifty:

Dit ging een stuk relaxter.....

Nou ja....ook niet echt.... :eusa_sick:
Volvo 850 Clublid

Jerommeke

hé, weer aan de goede kant!  :P
ziet er uit als leuk 'speelgoed' (lees: hard werken)!  8)
grtz, J.

Laserblue

hé is dat niet bij die chinees vlakbij Breda?  :eusa_whistle:

dikke bak  :eusa_drool:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

viking_in_shorts

Citaat van: Laserblue op 11-06-2009 13:50:28
hé is dat niet bij die chinees vlakbij Breda?  :eusa_whistle:

dikke bak  :eusa_drool:

Inderdaad - ik herken 't ook. Hoe heet hij ook al weer?
Iets met tuinen ofzo, toch?

Rayman

sappie

Citaat van: ief op 11-06-2009 12:09:49
Citaat van: sappie op 11-06-2009 08:09:41

Dank je! :D

you're welcome  ;)

ief

Hoog tijd voor weer eens een update vanuit het altijd pittoreske maar oh zo gezellige Rauris! ;D

Het is zomer, althans, daar moet het voor doorgaan. Vandaag een tropische 31 graden en afgelopen zaterdag 7 graden en sneeuwbuien. Kortom, ik ben duidelijk niet de enige die af en toe niet weet wat hij wil... ;)

Zo zijn Sandra en ik afgelopen 1 december 2008 gaan werken voor een gloednieuw resort in Rauris. We hebben ons de "tandjes" gewerkt en ons flexibel opgestelt op alle fronten. Top winter gedraaid in de bar en ook de receptie draaide, na de nodige kinderziektes en gezever om niks van enkele vakantiegangers, als een tierelier. Zo kwamen we aan het einde van het winterseizoen. Pasen was voorbij en de touristen zijn massaal weer aan het werk in hun thuisland. De boel stortte volledig in... :-\ Naar nu gebleken is het zomerseizoen niet te vergelijken met het winterseizoen. Er is werkelijk niets tot heel weinig te doen. Ok, de maanden juli en augustus zijn er weer de gebruikelijke vakantiegangers, maar niet het type wat je aantreft in de winter. Geen bargangers, lekker alles doen in de beslotenheid van hun luxe appartementen op het resort. Vrachten met Nederlanders weer.....zakken met aardappels, boodschappentassen vol van C1000, Ah en wat nog meer zij worden uit de uitgewoonde vervoersmiddelen gedragen. Nee, Oostenrijk is een 3e wereld land....we hebben hier eigenlijk niks te koop.... :eusa_doh:

Verveling in ons werk slaat toe, zo ook irritatie over en weer met de werkgever. Ik zal de details besparen, maar San en ik hebben eind mei besloten het in het resort voor gezien te houden.

Binnen 1 week was Sandra alweer aan het werk in een hotel in Mittersill als receptioniste. Ik had zoiets...laat maar even gaan en heb hier en daar wat verbouwingsklussen gedaan voor derden en vond het eigenlijk wel ok . Belangrijkste is tenslotte dat er brood op de plank komt en de rekeningen kunnen worden betaald, toch?

Dat werken voor een baas is best leuk hoor, maar dat gezeik wat je af en toe moet aanhoren? Oostenrijkers zijn zo conservatief als wat en zoals al eerder beschreven...jij doet wat ik zeg is de manier van samenwerken.
Niet mijn ding..dus we gaan het anders aanpakken.

Ik begin voor mezelf!

Later meer. ;)
Volvo 850 Clublid