flushen?

Gestart door Bjorden, 23-04-2007 19:57:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bjorden

Hallo mensen,

wordt er tegenwoordig nog collectief geflushed? Wie weet of, waar en wanneer er een flushmeeting plaatsvindt of wie heeft ook belangstelling?

groeten Bjorden

Ludo

als jij een (overdekte) plaats beschikbaar stelt waar een auto of 4 binnen kan, kan dat wel snel geregeld worden.  ;)


:evil:

Misha

Collectief Flushen ?

Is meer iets voor Patty Brard..
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

850Deerk

Een brug?, ik wel, ook droog / onderdak dus. Maar wel in groningen, misschien intressant
voor leden in deze omgeving. Leave effe je phonenmbr., en kzal pogen je terug te bellen.
Plaats van eventuele flushparty, WESTERBROEK.
Turbo... It´s what separates the men from the boys!

850Deerk

Laat effe een tel. nr. achter voor een flushmeeting in het noorden. Zelfs onderdak.
Turbo... It´s what separates the men from the boys!

Gmid

 ???

Ben ik de enige die hier de weg even kwijt is.

Topicstarter is nieuw, degene die een locatie heeft en het wil organseren is ook nieuw, telefoonnummers vertstrekken aan iemand die je niet kent?  ???

Niets tegen nieuwe forummers, iedereen is van harte welkom! Maar dit snap ik eventjes niet.
Volvo C30 '12

Hen3

Citaat van: Gmid op 13-06-2007 13:08:12
Topicstarter is nieuw, degene die een locatie heeft en het wil organseren is ook nieuw, telefoonnummers vertstrekken aan iemand die je niet kent?  ???

Topicstarter is een paar maanden lid, de reagerende persoon sinds 2004.... Helemaal nieuw zijn ze dus ook niet.
Meelezers dus waarschijnlijk.

Gmid

Oke, ik heb niets gezegd. sorry.
Volvo C30 '12