-30 april- Delfzijl

Gestart door Frisian Viking, 23-04-2007 23:14:26

Vorige topic - Volgende topic

Frisian Viking

Bij de volvo 850 club hebben we een verzoek uit Delfzijl gekregen of er ook mensen naar Delfzijl wilden komen op koninginnedagmet als thema 80 jaar Volvo.

Ik heb vanmiddag contact gehad met de organisator van dit evenement, omdat er op de website van Delfzijl geen info te vinden was.

Zij willen graag Volvo hebben die niet meer gemaakt worden (zoals bijv. de 850) het is geen club verband ofzo, dus iedereen was welkom.

Tussen 10 en 12 uur hadden ze een toertocht, en voor de rest was het gewoon genieten. Het thema was ook Michiel de Ruyter, dus er zal wel veel te doen en zien zijn die dag.

Ik ga er heen met de "mean green machine"samen met mijn broer en zijn 480 turbo.
:police:

Misschien zijn er meer die het wat lijkt, iedereen was welkom, en aanmelden was niet noodzakelijk.

Groetjes Bauke

italia

t5karel

Is wel erg dichtbij nu,es ff kijke :eusa_think:.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Barry_C70

I might go, any info on were to go once we're there? Would not want to drive up there and be mistaken for just "another Volvo" ;D

killerbee

Hou hem ook even in gedachten.
Als je wat meer info hebt hoor ik het graag  :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:

duikertjuhhh

ik ben er laat me ff weten waar, ik woon namelijk in Delfzijl en mijn  roffel dus ook :P

t5karel

Citaat van: duikertjuhhh op 24-04-2007 17:07:35
ik ben er laat me ff weten waar, ik woon namelijk in Delfzijl en mijn  roffel dus ook :P
Zal wel op het Molenbergplein zijn,of de Vennen plein,normaal gesproken staan hier ook de Harley,s tijdens de Harleydag ::).
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Viper850

Ik woon op een kwartiertje afstand, dus zou voor mij geen probleem zijn.

Moet er wel nog wat meer info komen Bauke, zoals locatie en tijd...

Frisian Viking

Is op het Venneplein, klopt.
Daar komt iedereen na de toertocht.

Ik denk dat het daarvandaan ook begint.
Ik bel morgen dhr Verbrugge van de gemeente wel weer even op.

Ik ben morgenavond nog onderweg met de truck, maar zodra ik thuis ben of onderweg internet heb, laat ik meer weten.

Groeten Bauke

Frisian Viking

Wie mee wil doen aan de toertocht, moet rond 9.30 uur aanwezig zijn op het Vennenplein. De toertocht van ongeveer 70km begint vanaf 10.00 uur.

Ander programma van die dag:
Om 10.00 uur is de binnenkomst van Michiel de Ruyter met kanonschoten. Verder is er een plein met spelen voor kinderen met muziek. Daarnaast is er een interculturele markt met een live muziek en een hele grote vrij markt.

Vriendelijke groeten Bauke

Frisian Viking

Ik zal er zelf niet bij zijn.
Moet door omstandigheden werken voor een collega.

Groetjes Bauke

Viper850

Hmmm, gezien de reacties hier verwacht ik niet al te veel mensen van dit forum. Beetje logisch natuurlijk, 't is tenslotte helemaal in 't noorden van 't land. Ik ga in ieder geval wel en zal proberen wat plaatjes te schieten.

killerbee

Nou ik ben er ook wel hoor.
Maak ook wel even plaatjes  :P :P :P :P :P :P :P :P

Barry_C70

I'm not gonna be joining this one unfortunately, got other plans plus some work to do. Have fun those who do go ;D

italia

Na diverse drama's dit weekeinde, in verband met het opknappen van mn bootje, heb ik vandaag echt als knutseldag nodig... hier ook, helaas.