Datum, tijd en verzamelplaats bekend: LBP & Saffron meeting 24 juni !!!

Gestart door The Saint, 24-04-2007 21:52:42

Vorige topic - Volgende topic

The Saint

No shirt no shoes, no pinball

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

matRRR

Uhee jongens en meisjes, ik weet uit ervaring dat er in omgeving delden veel mooie locaties zijn... Wat ook leuk is is om misschien even bij thom de jong langs te gaan, kunnen we misschien de btcc 850 even zien! Singraven is inderdaad heel erg mooi!  even doorrijden naar de holterberg geeft ook een superlocatie voor mooie fotos en ruime parkeerplekken!
kijk ook op de site: (hier had ik eerst willen trouwen, maar was al bezet!)
http://www.singraven.nl
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

Barry_C70

The Saint

Rayman heeft het ook al even over de BTCC van Thom de Jong gehad. Zou errug leuk zijn natuurlijk. Allemaal even een rondje (of zit R geen motor meer in?)

b. de tukker

Misschien handig (indien dit nog niet gebeurd is) om Thom hier over te benaderen. Hij is wel eens vaker op zondag open, en wie weet maakt hij voor de echte liefhebbers graag een uitzondering?

The Saint

Citaat van: b. de tukker op 14-05-2007 20:46:21
Misschien handig (indien dit nog niet gebeurd is) om Thom hier over te benaderen. Hij is wel eens vaker op zondag open, en wie weet maakt hij voor de echte liefhebbers graag een uitzondering?

Komt allemaal goed  :)

Alhoewel ik de topic starter ben, is Rayman momenteel bezig met het 'programma'. Hij heeft dit aangeboden en daar ben ik hem heel dankbaar voor, want ik woon nogal ver bij de meetinglocatie vandaan.

Na pinksteren kunnen we het definitieve programma verwachten. Hou iig je agenda vrij!!

b. de tukker

Rayman

Citaat van: The Saint op 14-05-2007 21:31:31
Citaat van: b. de tukker op 14-05-2007 20:46:21

Komt allemaal goed  :)

Alhoewel ik de topic starter ben, is Rayman momenteel bezig met het 'programma'. Hij heeft dit aangeboden en daar ben ik hem heel dankbaar voor, want ik woon nogal ver bij de meetinglocatie vandaan.

Na pinksteren kunnen we het definitieve programma verwachten. Hou iig je agenda vrij!!

Als aanvulling  ;)

De tot nu toe gedane suggesties (BTCC, Singraven) zijn dingen die we zeer zeker willen meenemen in de opzet van de meeting. Probleem is dat je niet overal zomaar met een groep mensen je auto kunt neerzetten. Daarom wil ik dit afgestemd hebben met een aantal belanghebbenden :). Binnenkort meer. Ik ben zelf nu erg druk met de organisatie van een groot pinksterfeest...Dus ben effe druk.  :)

volvosjonnie

Ik ben erbij, lekker dichtbij en aan de omgeving zo te horen zal het niet liggen :eusa_clap:

Met een ander kleurtje....
Wanneer wordt het zomer..

amazingbabbel

Gang is alles

haRtV70R

[move][/move]

Misha

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Antonie

Ha Delden is in de buurt en ik ben dan ook nog wel met verlof  ;D

Dus een groene 850R erbij.

b. de tukker

Grrrrrrrrrrrr, is er net een meeting op loopafstand van mijn huis, hebben we bruiloft die dag.
Leek me net zo gaaf om met een mooie colonne roffels door Twente te cruisen.

Hopelijk volgt er snel weer een meeting ergens in deze buurt.

Grtz Bert