Datum, tijd en verzamelplaats bekend: LBP & Saffron meeting 24 juni !!!

Gestart door The Saint, 24-04-2007 21:52:42

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Citaat van: Rayman op 28-06-2007 09:50:33
Tsja...In ere van de meeting wil ik toch nog even een stukkie hier op het forum plempen :)

???

Mooi stuk, Remond. Comlimenten! :eusa_clap:

(De maandagavond erna had ik een dorpsraadvergadering..."Zeg Remond, wist jij dat er allemaal volvo's stonden bij het Wapen?" Ik keek ze onnozel aan: "Oh?" ;))

;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Esveldt

Laserblue

Citaat van: FGG op 28-06-2007 09:56:47
Tsja...In ere van de meeting wil ik toch nog even een stukkie hier op het forum plempen :)

???

Plempen = keilen, pleuren, werpen enz ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Esveldt

FGG

Citaat van: Laserblue op 28-06-2007 10:04:07
Citaat van: FGG op 28-06-2007 09:56:47

???

Plempen = keilen, pleuren, werpen enz ;)

Citaat van: Van Dale
plem·pen (ov.ww.)
1 (zand, bagger, puin enz.) ter versteviging in het water storten
2 opvullen, dempen

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Barry_C70

Awesome write up Remond, my compliments once again on an awesome organization for what I feel is one of the most memorable meetings to date. The location was awesome and the cruise route was uber cool! Certainly something for annual consideration! (or was that many Saffron's together TOO special to have every year?)

The Saint, my thanks to you too for starting this thread and getting the ball rolling!

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

The Saint

Citaat van: Rayman op 28-06-2007 09:50:33Je kunt van alles plannen, maar het weer helaas niet.

:eusa_naughty:

Jij hebt juist bewezen dat het weer WEL te plannen valt. Droog en zonnig op de momenten dat het nodig was en regen toen het mocht!

Mooi geschreven Rayman  :eusa_clap:

The Saint, die persoonlijk niet zou weten waarom het volgend jaar niet weer zou kunnen  :D

No shirt no shoes, no pinball

M a r c

Citaat van: The Saint op 28-06-2007 17:54:31
Citaat van: Rayman op 28-06-2007 09:50:33Je kunt van alles plannen, maar het weer helaas niet.

:eusa_naughty:

Jij hebt juist bewezen dat het weer WEL te plannen valt. Droog en zonnig op de momenten dat het nodig was en regen toen het mocht!

Mooi geschreven Rayman  :eusa_clap:

The Saint, die persoonlijk niet zou weten waarom het volgend jaar niet weer zou kunnen  :D

Doe dan volgend jaar een persberichtje naar diverse autobladen, heb ik ook gedaan toen met de T-5R meeting en het stond bijna overal in vermeldt. Hoe meer Saffron-zielen hoe meer vreugd  :eusa_dance:  LBP laten we maar buiten beschouwing want die lieten het dit jaar toch massaal afweten...  :eusa_snooty:
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl