nieuwe lotgenoot!

Gestart door Gijs850, 25-04-2007 15:33:55

Vorige topic - Volgende topic

Gijs850

Beste Forummers,

ik zal me even voorstellen: Gijs, uit Schagen N-H en sinds een week de zeer trotse bezitter van 1 stuks Volvo 850 2.5 10v uit 1996. Voor mijn werk rijd ik in een suffe vectra, dus als 2e auto wil je dan wel iets bijzonders. Tenminste ik wel. Na een Peugeot 206 en BMW 325i cabrio nu dan de 850. Ik was er altijd al een beetje gek op.... vooral die sound he. Ik ben nu bezig met een aantal veranderingen:

-S70 grepen overzetten
- op zoek naar een leren stuurtje (352 euro ex bij de volvo dealer..)
- R velgen
- misschien de strips meespuiten

ik zet zsm de foto's erbij!

1e verandering: ik heb er zo'n ovaal eindstukje van de uitlaat opgezet, de vorige was verroest.

Groeten Gijs

Marc O.

Welkom hier en gefeliciteerd met de geboekte vooruitgang (van BMW naar Volvo)!
...The Nile isn't just a river in Africa...

ief

Welkom Gijs, en welke R velgen zou je graag hebben?
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Gijs850

tnx,

de velgen die ik zoek zijn de R VELGEN T5R "PEGASUS"  Ik heb een aanbieding van een kerel die er 4 voor 655 aanbiedt. Imitatie dat wel...en zonder banden. Maar ik rijd er prive misschien 3000 km per jaar mee dus dan kan ik wel gebruikte banden kopen!

Hier wat foto's van mijn nieuwe liefde:

FGG

Oei, mooie auto!

Welkom op 't Forum, Gijs.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

robbie409

Mocht je S70 handgrepen in rood tegenkomen..... Die wil ik graag hebben!!

Gijs850

@ robbie409: ik heb ze via huntersvolvoparts.nl

die had er nog wel een paar liggen maar wel verschillende kleuren. Bel even met Sjoerd van dat bedrijf op 0654728924 ik betaalde 15 euro per stuk. Even laten spuiten kan nooit veel kosten.

FGG

Citaat van: Gijs850 op 25-04-2007 16:06:56
Bel even met Sjoerd van dat bedrijf op 0654728924 ik betaalde 15 euro per stuk.

Ben benieuwd of Sjoerd hier blij mee is.  :eusa_think:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Gijs850

waarom niet, hij handelt in volvo onderdelen en verdient daar zijn geld mee. zijn 06 staat gewoon op zijn site, sterker nog hij heeft alleen maar een 06 nr

Claudia

Citaat van: Gijs850 op 25-04-2007 15:33:55
....de zeer trotse bezitter van 1 stuks Volvo 850...

Gheghe....

Welkom Gijs!
Mooi beestje (chique kleur)...ziet er keurig onderhouden uit!
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Gijs850

tackle

mooie kleur ook....mijn s70 heeft precies dezelfde

Gijs850

ik ben de 2e eigenaar. Hij komt bij volvo dealer van Kuyk vandaan. 259.000 op de teller. schijnt niet extreem hoog te zijn voor dit blok/type. Ik rij misschien 3000 per jaar.  De vorige eigenaar heeft een S80 gekocht. Zakelijk rij ik denk is 50.000 per jaar maar zoals gezegd dat gaat in een hippe vectra ;)

Ik heb bij gas loslaten een beetje sportief 'gebrom / geknetter' uit de uitlaat. Herkenbaar? Alles is standaard aan deze auto. Klinkt wel goed trouwens.

The Saint

Hehe, eindelijk een liefhebber die een beetje in de buurt rondrijdt (al zijn het dan weining km's...)  :D

Welkom op het forum Gijs, en succes met de 850!
No shirt no shoes, no pinball

Turbobiker

Mooie wagen Gijs, zit zeer strak in de lak. Maar als je er R velgen onder gaat zetten is het wel aan te raden de wagen nog iets te verlagen. Met een set Intrax-veren gaat dat goed met behoud van comfort.

En ik zie dat ik al lang niet in Schagen ben geweest.... Welke nieuwbouwhoek is dit nu weer? :eusa_think:
De Tussenpaus