Nieuwe wielen! DE FOTO'S!!!

Gestart door MarcoV, 27-04-2007 10:10:21

Vorige topic - Volgende topic

Laserblue

Huib, ik ben met je eens dat je op de 2e foto het verschil met die van Rudi op de eerste bijna niet ziet.
Maar bij een recht aanzicht zie je toch heel duidelijk de bredere spaken, het grotere hart en de niet doorlopende buitenlijn ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

MarcoV

Ja, inderdaad zeg, zo zie je helemaal goed dat die immi's mooier zijn ;D ;D ;D ;D

MarcoV :eusa_whistle:

Rudy-M

Mij gaat het er niet om of een velg origineel Volvo of een ander merk is. Van de imi's moet je de R dicht plamuren. De Pegs zijn wat vloeiender van design, sja hoe leg je uit. Zet bij de volgende meeting maar jouw auto naast die van mij. Dan zie je het verschil (en dat is duidelijk te zien).

Ik blijf het raar vinden dat je van Titans naar imi's gaat. Had je nou bv. Perfo's ofzo eronder, ok, dan kan ik wel begrijpen dat je naar een "rechte" vijfspaaks wil. De makers van de imi's hadden nooit die R erin moeten zetten. Vanwege copyright, trademarks en weet ik veel mogen ze natuurlijk niet precies het zelfde design gebruiken, ook niet met de R. De vijfspaak staat op zich niet niet slecht, maar die R verpest het helemaal. Hadden ze nooit moeten doen. Andere naam geven en niemand was er over gevallen. Dan was het een mooi en betaalbaar alternatief voor Pegasus geweest. Zo denk ik erover, in ieder geval.

Hmm, je kan eigenlijk beter niet je auto naast die van bv. mij, Rudi of Marc zetten. Dan ga je ook ergeren aan die R. Voor degene die het verschil niet (willen?) zien: maak eens een afspraak met de opticien.

Maar ik hou er mee op, voordat dit draadje verder ontspoort.

Marco, van harte gefeliciteerd met je nieuwe velgen. Ik ben blij dat je er blij mee bent en daar gaat het uiteindelijk wel om. :eusa_dance:

Rayman

Marco. Ik vind het mooie wielen. Staat netjes onder de S70! Ik moet eerlijk zeggen dat de titans ook erg goed stonden; maar ik vind deze ook erg mooi passen.

Volans en Comets vind ik erg leuk staan onder een S70...Evt. in apart kleurtje...;D

thuur

Citaat van: thuur op 27-04-2007 21:40:01
Het zal wel aan de Irish coffee liggen, maar ik zie geen verschil :eusa_think:

Ik geef morgen wel commentaar ;D

Oeps! :-[

Mooie wielen Marco ;)

Gr 8)

de geneRaal

Blackstone under construction

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

M a r c

Heel mooi Marco, maar volgens mij wel de verkeerde bandenmaat?  Toch maar mooi dat je de wagen uiteindelijk gehouden hebt  :D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

MarcoV

Citaat van: M a r c op 28-04-2007 17:48:15
Heel mooi Marco, maar volgens mij wel de verkeerde bandenmaat?  Toch maar mooi dat je de wagen uiteindelijk gehouden hebt  :D

ja klopt, moet officieel 215-45-17 zijn, volgende setje maar aanpassen!
Bedankt voor de reactie,

MarcoV

ps, R etje stoor ik mij niet aan hoor, R zijn ergere dingen ;D

Rayman

Het is een bijzonder fraaie S70 (waar ik ook een hele tijd een oogje op heb gehad toen ik de T-5R in de verkoop had). LPI was zowiezo ook mijn keuze geweest. Als jij er maar happy mee bent Marco; da's 't  belangrijkste.

haRtV70R

Citaat van: Rudy-M op 28-04-2007 16:13:58
Mij gaat het er niet om of een velg origineel Volvo of een ander merk is. Van de imi's moet je de R dicht plamuren. De Pegs zijn wat vloeiender van design, sja hoe leg je uit. Zet bij de volgende meeting maar jouw auto naast die van mij. Dan zie je het verschil (en dat is duidelijk te zien).

Ik blijf het raar vinden dat je van Titans naar imi's gaat. Had je nou bv. Perfo's ofzo eronder, ok, dan kan ik wel begrijpen dat je naar een "rechte" vijfspaaks wil. De makers van de imi's hadden nooit die R erin moeten zetten. Vanwege copyright, trademarks en weet ik veel mogen ze natuurlijk niet precies het zelfde design gebruiken, ook niet met de R. De vijfspaak staat op zich niet niet slecht, maar die R verpest het helemaal. Hadden ze nooit moeten doen. Andere naam geven en niemand was er over gevallen. Dan was het een mooi en betaalbaar alternatief voor Pegasus geweest. Zo denk ik erover, in ieder geval.

Hmm, je kan eigenlijk beter niet je auto naast die van bv. mij, Rudi of Marc zetten. Dan ga je ook ergeren aan die R. Voor degene die het verschil niet (willen?) zien: maak eens een afspraak met de opticien.

Marco, van harte gefeliciteerd met je nieuwe velgen. Ik ben blij dat je er blij mee bent en daar gaat het uiteindelijk wel om. :eusa_dance:

Dit is echt zulke bull sjips!!!.. :-X Dat ze verschillend zijn ziet een blinde nog, dat ist punt niet. Maar waarom zou die R nou ineens lelijk zijn??? Ik heb nou werkelijk nog nooit gedacht van; ''he, wat is die 'R' toch lelijk er in''!  Er is ook nog nooit iemand geweest die het opviel. (buitenom enkele hier dan)

Het is idd een leuk (goedkoper) alternatief voor de originele. Niet exact hetzelfde, maar wel redelijk goed gelijkend. En gewoon een heel mooi wiel, met een R logo. Basta.  :evil:

dat gezeik over die imi's altijd

;)
[move][/move]

Johann

MarcoV

Citaat van: haRtV70R op 28-04-2007 20:48:07
Citaat van: Rudy-M op 28-04-2007 16:13:58

Dit is echt zulke bull sjips!!!.. :-X Dat ze verschillend zijn ziet een blinde nog, dat ist punt niet. Maar waarom zou die R nou ineens lelijk zijn??? Ik heb nou werkelijk nog nooit gedacht van; ''he, wat is die 'R' toch lelijk er in''!  Er is ook nog nooit iemand geweest die het opviel. (buitenom enkele hier dan)

Het is idd een leuk (goedkoper) alternatief voor de originele. Niet exact hetzelfde, maar wel redelijk goed gelijkend. En gewoon een heel mooi wiel, met een R logo. Basta.  :evil:

dat gezeik over die imi's altijd

;)

Dank voor deze wijze woorden, lijkt mij een mooie afsluiter voor dit topic!
Iederen gaat voor de uitvoering zoals hij hem mooi vindt, dat is nu het leuke van deze club.
Als alle auto's exacte kopieen worden is er niet veel meer aan hé.
Hoe het ook zij, ik stoor mij niet als iemand het niet mooi vind, ik vraag tenslotte jullie mening!
Maar de ene is niet mooier of lelijker of goed of niet goed, dit is een persoonlijke keus en daar heb ik in ieder geval geen spijt van.
Ik wens iedereen een leuke koninginnedag en tot meets,

marcoV ;)

Emiel

Frans Harkema

In den beginne waren er de Titan's............en hij zag dat het goed was.

Aldus.  :angel: