Sleutels in auto

Gestart door koesjkoesj, 30-04-2007 16:31:13

Vorige topic - Volgende topic

koesjkoesj

Hallo,

Heb een C70 uit 1998, wou net een wiel vervangen van de auto, dus had de auto open gemaakt, en de sleutels, reserve sleutel en afstandbediening in de auto laten liggen. Dus ik bezig met het wiel, slaat ineens de centrale vergrendeling op de auto. Ik word helemaal gek van dit probleem. ANWB is al langs geweest, die komen er ook niet in. Nu is mijn vraag, hoe kom ik nu weer mijn auto in???????? Heb geen zin om een ruitje in te tikken. Wie o wie kan mij een tip geven hoe ik die auto inkom?

alvast heel erg bedankt,

Martijn

t5karel

Ooooh,dit is zwaar k*t man.en je hebt maar 1 afstand bed?.Kunnen ze m bij de anwb niet met een loper oid openen?Sterkte iig.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

de geneRaal

dit is zwaar kl***te!

waar woon je ?

wie weet kan ik wat ???

de politie heeft van die setjes waar je mee in de auto kan komen geloof ik
Blackstone under construction

koesjkoesj

Ik woon in Leiden,

Politie wil me niet helpen, ANWB lukt het niet,

HELP !!!!!!

de geneRaal

leiden?
en de politie helpt je niet?

kom zelf ook uit leiden ,maar woon nu in noordholland.

welke buurt woon je dan?

koesjkoesj

Bij het diamantplein.....

is er dan niets.... om zo'n ding open te krijgen??? een universeel signaal op een afstandbediening? een loper...

OMD

ik woon ook bij het diamantplein in de buurt ( de Coebel )

Een vriend van mij heeft dit ook gehad maar toen hielp de politie hem gewoon.

heb je echt 0900-8844 gebeld?

de geneRaal

inderdaad ze moeten je gewoon helpen >:(

denk mooi weer   en geen zin ofzo :evil:

koesjkoesj

De anwb kreeg hem met een wig en een lasdraad niet open, hoe zou de politie mij dan kunnen helpen??? wat hebben zij dan voor gereedschap?

HanV70

Er stond iets over een reserve sleutel, zag later dat deze er ook in lag, ik denk wel dat Volvo Nederland net als de code's voor de radio's, wel een oplossing heeft, na gedegen controlle door hen.
Onze auto's zijn goed beveiligd. misschien de sleutels op een of andere manier er uit hengelen.
Gelukkig draait je motor niet, dat heb ik ook al eens gezien bij iemand.
In laatse instantie een ruit stuk maken, is een hoop werk en geeft snel beschadigingen.

de geneRaal

probeer het eens met een platte strip met een uitsparing langs het raamrubber en dan proberen ;)

OMD

Citaat van: koesjkoesj op 30-04-2007 17:08:53
De anwb kreeg hem met een wig en een lasdraad niet open, hoe zou de politie mij dan kunnen helpen??? wat hebben zij dan voor gereedschap?

Politie heeft een andere soort wig dan de anwb, misschien is dat de oplossing, anders wordt het toch ruitje intikken denk ik... Ken wel mensen die er geen moeite mee zouden hebben maar dat lijkt me niet zo goed idee :D

koesjkoesj

Heb met een strip alles al geprobeerd, ook raamrubber eruit, maar dan nog kan ik hem nergens achter haken..... heeft iemand dit vaker gehad, met een c70 coupe? en waar zit dan de plek om een strip achter te haken?

de geneRaal

probeer ook eens het sleepbedrijf Van Amele uit oegstgeest,die komen wel maar dan kost dat geloof ik 25 euro.
en die krijgt alles open

octaaf

wat zegt volvo-dealer ervan? via chassisnr. hulp inzake afstandsbediening? heb je nog het nummer van de sleutel om een nieuwe aan te vragen?