het wordt steeds gekker hier in Nederland

Gestart door Schnappi, 01-05-2007 12:11:27

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Citaat van: Swedish Viking op 01-05-2007 12:11:27
http://www.blikopnieuws.nl/bericht/48429   :o ???

Als de daders gevonden worden publiekelijk stenigen met hetzelfde type stenen. Het moet wel langzaam en pijnlijk zijn.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

viking_in_shorts

:o

ik kan daar alleen maar verschrikkelijk pissig over worden 

zoiets doe je toch niet? :eusa_naughty:

FGG

Eugene

If it's not blown, it sucks...

viking_in_shorts

FGG

OMD

Wat zou ik graag zulke gasten pijn willen doen zeg...

t5karel

Tja,er zitten meer gestoorden buiten als in het gesticht :eusa_wall:.Heb me ook gruwelijk geergerd aan een programma met als onderwerp paardjes en honden liefhebben >:(.Ziek zijn ze!!
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

850 T5 Freak

onbegrijpelijk  :'( wat mankeert er toch met sommige mensen  :eusa_doh:
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Freakybaby

Van het bericht wordt je erg verdrietig..

Mocht het tot een veroordeling komen wordt je van de uitgedeelde straffen nog verdrietiger waarschijnlijk  :eusa_wall:
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Jeff

Ja en nog een dode in het spel ook..  :eusa_sick:  >:( Maar ja wat wil je aan dit soort gasten doen... Je kan ze naar een kliniek sturen of iets dergelijks maar daar zijn ze ook zo weer weg... die lui moet je gewoon van de weg af drukken en zorgen dat ze een boom raken :P Is het meteen opgelost :D Maar ja dat mag officeel niet...

Hoe haal je het in je hoofd om een steen te gaan gooien..  :-[
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

wuilus64

Erg treurig inderdaad..de overlevenden hebben sowieso al "levenslang", want die stappen waarschijnlijk nooit meer met een goed gevoel in de auto..
Ik hoop ergens dat de daders boven de 18 zijn, zodat ze fatsoenlijk veroordeeld kunnen worden, en niet "voor straf" 2 weken papiertjes moeten prikken rond een school of zo..bah!

Niek

Ach ja het Nederlandse strafrecht kennende zal het wel weer met een sisser aflopen. Het zou je familie maar weer wezen die op zo'n vreselijke manier om het leven komen.

Klotevolk....... :evil:
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

Rita

Triest hoor, helemaal als je dan later hoort dat het van die jochies zijn die zich verveelde...ik zeg niet dat dat hier zo is maar dat hoor je zo vaak.  En het is precies wat jullie ook al zeggen, de straffen hier in Nederland word je nog triester van :-\