19 inch velgen, verlagen mogelijk?

Gestart door hpetak, 12-05-2003 20:58:52

Vorige topic - Volgende topic

hpetak

Weet iemand of de 19 inch velgen van de niuwe V70 R AWD passen op een V70 R AWD classic?
Is de V70 R AWD classic nog meer te verlagen,zo ja heeft dit invloed bij volle belading van de auto?

Johann

Is 18" Hans.
Het schijnt dat ze gewoon passen..nog niet 100% zeker.
Je zou met 225/40-18 uit de voeten moeten kunnen allen zul je de stuur stoppers iets moeten aanpassen.

Danny

Hoe zou je de stuurstoppers het beste aan kunnen passen?

Mellow_yellow

Aanslagblokjes van de C70 monteren, die zijn iets dikker.

Danny

Boom

Danny, ga je dan die nieuwe R velgen eronder zetten? Vet! Uiteraard verwachten we dan binnenkort foto's ;D
Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...

Danny

Nee helaas, ik heb 'n set graphietkleurige Volans 17"
velgen gemonteerd met 225-45-17 banden en die komen tegen het schutbord en leg mijn allerliefste vriendin maar 'ns uit dat ze niet te ver mag insturen ;D
Maar als ik 'n foto heb wil ik 'm toch wel plaatsen!  

Mellow_yellow

225/45 op een 7J velgje?! Die banden zijn bijna een cm hoger dan de originele maat..... Geen wonder dat het aanloopt. Daarnaast staan deze brede banden dan ook veel te bol op de velg en komt het de wegligging niet ten goede. Had liever een 215/40 of 215/45 gemonteerd.

hpetak

Citaat van: Marc 0101.001 op 13-05-2003 12:48:48
Aanslagblokjes van de C70 monteren, die zijn iets dikker.
Marc,
is dat veel werk om die stoppers te vervangen,en hoe zit het dan met de draaicirkel?

Danny

Citaat van: Marc 0101.001 op 13-05-2003 17:29:25
225/45 op een 7J velgje?! Die banden zijn bijna een cm hoger dan de originele maat..... Geen wonder dat het aanloopt. Daarnaast staan deze brede banden dan ook veel te bol op de velg en komt het de wegligging niet ten goede. Had liever een 215/40 of 215/45 gemonteerd.

Ik zat er al op te wachten  ;)
De banden zaten al op de velgen en ik rijd ze eerst op, om dan 215/45 te nemen.
Ze lopen overigens alleen aan bij extreem insturen.
Ik houd van redelijk doorrijden, maar het hoeft voor mij allemaal niet zo extreem en ik moet zeggen het rijdt eigenlijk best lekker, enneh...het ziet er wel stoer uit.