Wie gaat er met VST rijden?

Gestart door Rudy-M, 01-05-2007 21:44:58

Vorige topic - Volgende topic

Rudy-M

Citaat van: M a r c op 30-04-2007 22:15:05
En ik heb een donkerbruin vermoeden (nee... ik wéét) dat de eerste set VST wheels onderweg is naar Nederland  8)

Laat je de gelukkige wel foto's plaatsen ;D

Turbobiker

Citaat van: Rudy-M op 01-05-2007 21:44:58
Citaat van: M a r c op 30-04-2007 22:15:05
En ik heb een donkerbruin vermoeden (nee... ik wéét) dat de eerste set VST wheels onderweg is naar Nederland  8)

Laat je de gelukkige blutte wel foto's plaatsen ;D
De Tussenpaus

-D©©©L-

Als het alleen aan mij lag liet ik een setje VST's komen, ik vind ze echt erg mooi.
Veto van monique, mag pas als de rest aan de R klaar is. (liggen nog een paar parts te wachten in de schuur).
En er minder dan 25 wielen in de schuur staan  :eusa_shifty:

Ze komen er wel een keer onder, ooit...

Zippo

-D©©©L-

ik vind deze erg gaaf (en ik wil geen 18", dus blijft deze over):

klik.

OMD

WOW!!!! die zijn uber-mooi!

MarcoV

Citaat van: -D©©©L- op 01-05-2007 23:38:06
ik vind deze erg gaaf (en ik wil geen 18", dus blijft deze over):

klik.
http://www.vst-volvo.com/images/stories/Wheel/VST%20Monoblock%20Type-R/Type_R.jpg

Jammer dat dat R-etje niet origineel is ;D ;D ;D ;D ;D
Erg mooie wiel hoor, zou ik ook wel willen maar kost iets meer hé!

MarcoV

fearless

Hmm ik blijf er bij, ik vind ze nu niet bepaald bijzonder. Zou ze er niet onder willen hebben.

Ricardo

Ik anders wel. Geile velgen!

Turbobiker

Citaat van: fearless op 02-05-2007 19:19:39
Hmm ik blijf er bij, ik vind ze nu niet bepaald bijzonder. Zou ze er niet onder willen hebben.

Style-Master Fearless heeft gesproken: VST is niets. Geen discussie meer mogelijk. En die loser die nu dus een setje laat komen gaat echt voor gek rijden... ::)
De Tussenpaus

fearless

Citaat van: Turbobiker op 02-05-2007 19:32:54Style-Master Fearless heeft gesproken

Dat tijdperk is alweer voorbij hoor. Hoeveel mensen rijden er al met een Car Bra ??  :eusa_whistle:

-D©©©L-

Citaat van: fearless op 02-05-2007 19:36:57
Citaat van: Turbobiker op 02-05-2007 19:32:54Style-Master Fearless heeft gesproken

Dat tijdperk is alweer voorbij hoor. Hoeveel mensen rijden er al met een Car Bra ??  :eusa_whistle:

eh...  :eusa_whistle:

haRtV70R

Ja heel mooi, maar die R moeten ze dicht plamuren.. :eusa_whistle:
[move][/move]

Turbobiker

Citaat van: fearless op 02-05-2007 19:36:57

:eusa_doh:

Das waar ook :eusa_wall: Je bent ergens een doodlopende straat ingeslagen :eusa_snooty:

Lang leve de VST's :eusa_dance:
De Tussenpaus

Jeroentjuh

Vind het wel leuke wielen, moeten ze wel donker kleurtje hebben...