GROUPBUY R-bumpers & Spoilers 850/S/V70 <>GESLOTEN<>GESLOTEN<>

Gestart door 850 T5 Freak, 02-05-2007 18:10:59

Vorige topic - Volgende topic

S. Brouwer

:eusa_wall: jammer genoeg tegelijk met de koplampen, Rbumper moet dan maar ff wachten. Over een paar maanden weer?

Joachim1

Mmmmm tijd voor een ander bumpertje dacht ik zo(iedereen heeft een R bumper)iemand nog een R bumper kopen haha  ;D

Het is inderdaad duur voor een stuk kunstof.

Barry_C70

Citaat van: Joachim1 op 04-05-2007 20:21:51
Mmmmm tijd voor een ander bumpertje dacht ik zo(iedereen heeft een R bumper)iemand nog een R bumper kopen haha  ;D

Even more so if you're planning to cut it up and make something custom from it :P

What are the chances that if you got enough buyers that the price might go down even further?

EDIT: Anyone who's buying a V70R bumper to replace their CURRENT V70R bumper because they just want a newer one, pending the condition of bumper being replaced, I might buy that off you.

Jeff

Miss een tip ga uitzoeken wat het kost incl spuitwerk.. en maak daar een groupsbudy van denk dat er dan meer mensen geintereseerd zijn  :eusa_whistle:  ::)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

850 T5 Freak

Citaat van: Jeff op 05-05-2007 10:05:17
Miss een tip ga uitzoeken wat het kost incl spuitwerk.. en maak daar een groupsbudy van denk dat er dan meer mensen geintereseerd zijn  :eusa_whistle:  ::)

daar gaan we niet aan beginnen   ;) 

Citaat van: Barry_C70 op 05-05-2007 04:12:24
Citaat van: Joachim1 op 04-05-2007 20:21:51

Even more so if you're planning to cut it up and make something custom from it :P

What are the chances that if you got enough buyers that the price might go down even further?

EDIT: Anyone who's buying a V70R bumper to replace their CURRENT V70R bumper because they just want a newer one, pending the condition of bumper being replaced, I might buy that off you.

prijzen kunnen misschien zakken als er genoeg vraag is! maar de huidige prijs is niet veel hoger als inkoop! inkoopspijzen zijn echt belachelijk hoog!  :-X maar goed wie weet  ;)
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Joachim1

Inkoopsprijs was volgens mij 260euro toen.
Maar je kunt voor je zelf wel vast even langs een spuiter gaan en vragen wat het ongeveer gaat kosten,dan heb je een beetje een beeld van wat het kost incl spuiten.
En 1 tip:pas de bumper voor je deze spuit want het kan nog wel eens niet mooi
aansluiten op de ronde hoeken(staan dan bol naar buiten)

Eugene

If it's not blown, it sucks...

elianmars

Pffff...... wat een prijzen, zeg. Ik ben blij dat ik die van mij voor een koopje op Marktplaats vond  :P

Ricardo

Aktie komt 2 jaar te laat. Ik heb de mijne veel te veel betaald.
Vraag een R bumper is toch altijd met de gaten voor de koplampwissers?

BenC70ES

Citaat van: Ricardo op 05-05-2007 13:20:31

Yep

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

LekkeRRRR

Citaat van: BenC70ES op 05-05-2007 13:24:55
Citaat van: Ricardo op 05-05-2007 13:20:31

Yep

In mijn (nieuwe) orginele R-bumper zitten geen gaten voor de koplampwissers...

;)/jan

Joachim1

Tja hebt het ook over een 850 neem ik aan?

Rayman

Hmmm....S70 met een R bumper...Staat de S70 net bij de spuiter voor de offerte ;)

Ricardo

Is jouw kleur dan ook als R gemaakt?

animalT5R

Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....