850 T-5R CY | V60D

Gestart door )()()sT, 03-05-2007 16:52:15

Vorige topic - Volgende topic

petrolhead

Citaat van: bassie81 op 08-02-2012 22:21:43
Citaat van: )()()sT op 04-02-2012 20:47:15
De keuze welke auto ik vanmorgen zou nemen was snel gemaakt...
http://img.photobucket.com/albums/v459/joost031277/2012/9d37064a.jpg

;D

hoe bevalt de standkachel je?? ;D

Even off blog,
Jij bent als ik het goed heb, de fiscalist op de P-forum gezien je avatar. Groeten charles964 en hier petrolhead.

bassie81

@petrolhead: jij hebt goed opgelet...

on topic: Hoe kan dat nou dat je die niet hebt gebruikt, buiten is het min 10 en jij kun lekker in een voorverwarmde auto stappen... en dan niet doen???  :eusa_wall: :eusa_wall: onbegrijpelijk

)()()sT

Ik ben geen mietje ;D

grijzev70tdi

Hoogstens verwent :P ;)
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Taranis

Geef nou maar gewoon toe dat je niet weet hoe het werkt :evil:

)()()sT

Dat hoef ik niet "toe te geven." Ik heb me er nog niet in verdiept :)
Ik moet trouwens even kijken of het in het boekje staat en dat is ergens verdwenen in een van de verhuisdozen ::)

;D

elianmars

R o b

widebody

Thys

thuur

)()()sT

De 850 is op carnavalsvakantie.... Naar Maastricht ;D
Ik had al een tijd last van koelwaterverlies en rook ook een waterlucht in het interieur... De kachelradiateur was de verdachte. Op zich niet zo spannend, ware het niet dat de kachelslangen binnen fijn afbraken ::)
De boel is besteld, maar aangezien hier het openbare leven tot woensdag plat ligt moet het even op zich laten wachten.

Gisteren had ik wat raars met de V70 trouwens! Een tijdje geleden kwam ik bij een rotonde aan, kijk op mijn dashboard, lampjes aan en wat de motor uitgevallen. Erna starten en weer lopen.
Ik heb toen gelijk een nieuw relais 103 besteld en gemonteerd en het euvel leek opgelost.
Leek, want toen ik gisteren bij m'n pa kwam deed ie het weer. Ik kwam de bocht om en dacht ineens: "help, ik kan niet meer sturen!" :o ;D Toen ik vervolgens op m'n dash keek zag ik dus dat de motor weer uitgevallen was. Erna starten, no problemo señor.

Wat kan dit zijn? Antennering wil ik sowieso vervangen maar dat heeft deze symptomen niet, toch...?

Marc O.

Ik neem aan dat de motor uitvalt nadat je de koppeling hebt ingetrapt? Zou het dan de stationairregelaar kunnen zijn? Mijn oude V70 (met ETM weliswaar, maar toch) had dat ook, totdat ik de ETM had schoongemaakt. Daarna is het niet meer teruggekeerd.
...The Nile isn't just a river in Africa...

)()()sT

Tja, die is recentelijk vervangen... TPS?