850 T-5R CY | V60D

Gestart door )()()sT, 03-05-2007 16:52:15

Vorige topic - Volgende topic

innocenti

Dat na vervangen van onderdelen na ongeveer 1000km het hikken weer terug komt.

)()()sT

Tja.......

Bij de mijne is het rijdend een hikje, en stationair duikelt het toerental ineens omlaag en wordt gelijk gecorrigeerd...
Ik meen het toch nog steeds gevoeld te hebben vandaag, dus volgens mij is het er nog steeds  :eusa_wall:

Inmiddels dus vervangen de afgelopen jaren:

- LMM;
- Lamdasonde (wel alleen de voorste);
- De vandaag gemonteerde sensoren.

Ik weet niet of het nou tussen de oren zit, maar het lijkt wel of de motor lekkerder loopt met de frisse sensoren. Ook lijkt het wel of ie toch wat gretiger en pittiger reageert, al vraag ik me af of bv. de turbodruk beïnvloed wordt door een nieuwe krukas- of nokkenassensor ???

Toch nog wat "gedoe" met die GROM module:
Ik heb in ex1 de BT kabel en in ex2 een AUX-kabel. Via bluetooth streamt ie netjes muziek vanaf mijn iPhone, dus dat werkt prima.

De AUX kabel werkt echter volgens mij niet. Ik krijg bv. geen geluid als ik deze in de koptelefoonaansluiting stop van de iPhone of iPad.
Daarnaast zit er aan deze kabel een 2e USB-aansluiting en hierop krijg ik via een USB-stick ook geen geluid en knippert het lampje op de stick ook niet (al staat er wel spanning op, want de telefoon wordt wel opgeladen).

Op de aparte USB-aansluiting werkt dit echter wel en knippert de stick en speelt ie muziek af.

Ook is het me nog niet duidelijk hoe ik op een USB-stick kan muziek kan zoeken in verschillende mappen. Ik heb eens in de hoofdmap van de stick MP3's gezet en die speelt ie zo af, maar met meerdere mappen krijg ik wel muziek, maar kan ik niet echt zoeken. Iemand die weet hoe dit zit?

viking_in_shorts

Ik dacht dat het de voorkeuze zenders waren die overeenkomen met de folders. Zes folders maximaal dus.

Marc O.

Volgens mij moet je inderdaad 6 folders aanmaken, ook al heb je maar in eentje muziek staan.
...The Nile isn't just a river in Africa...

maartendeb

UserID6342

Citaat van: maartendeb op 24-01-2014 08:14:32
Mooie doos!
De laatste keer dat ik dat zei, dacht ik een slag in me nek te krijgen :evil: ;D ;D

Chris

Goed bezig Joost :)! Nu inderdaad weer lekker doorroffelen.

StefanCJ

)()()sT

Citaat van: Dirk342 op 24-01-2014 08:23:20
Mooie doos!
De laatste keer dat ik dat zei, dacht ik een slag in me nek te krijgen :evil: ;D ;D

Toen ik na de bevalling van Femke dat zei werd ik ongelovig aangekeken  :eusa_eh:

;D

Citaat van: viking_in_shorts op 24-01-2014 07:56:47
Ik dacht dat het de voorkeuze zenders waren die overeenkomen met de folders. Zes folders maximaal dus.

Ja dat dacht ik inderdaad al, maar dat het dan ook werkte had ik nog niet helemaal gespot.

Citaat van: Marc O. op 24-01-2014 08:05:56
Volgens mij moet je inderdaad 6 folders aanmaken, ook al heb je maar in eentje muziek staan.

Aha! Zo eens proberen... Ik ga ook eventjes op de site van Motrade kijken. Als dat werkt ben ik al tevree.
Dat die AUX-kabel niet werkt 'stoort' me wel een beetje (gewoon omdat het niet werkt zoals ik wil ;D) maar om eerlijk te zijn gebruik ik mijn oude iPod bijna nooit meer. Een USB-stick is veel makkelijkerderder.

Marc O.

Citaat van: )()()sT op 24-01-2014 08:44:08
Citaat van: Dirk342 op 24-01-2014 08:23:20
Mooie doos!

Toen ik na de bevalling van Femke dat zei werd ik ongelovig aangekeken  :eusa_eh:

'Ontplofte egel' lijkt me in zo'n situatie geloofwaardiger ;D

)()()sT

Citaat van: Marc O. op 24-01-2014 08:05:56

Net even uitgevogeld hoe het werkt, en volgens mij ben ik eruit :)
Je hoeft niet perse 6 mappen te maken, maar wel niet te moeilijk/uitgebreid met namen doen. Ik heb uiteindelijk nu even 3 mapjes aangemaakt en deze ook "1-2-3" genoemd en daarin de muziek gezet. Dan speelt ie netjes de muziek af en kun je via de 6 voorkeuzeknoppen op de SC-901 de gewenste map kiezen.

Voorlopig ben ik tevreden, want mijn antieke iPod Classic (welke ik via de aux-ingang zou moeten gebruiken ligt toch eigenlijk alleen maar stof te happen. Een usb-stickje werkt veel makkelijker, of de BT-streaming van mijn iPhone.

)()()sT

Inmiddels ook uitgevogeld hoe ik de AUX geactiveerd krijg, helemaal goed.
Ondanks dat ik de GROM niet nieuw bij Motrade.nl had gekocht toch een mailtje eraan gewaagd met m'n vragen. Gelijk een uitgebreide reactie terug, hulde voor die club  :eusa_clap:

Inmiddels rij ik alweer een weekje met frisse sensoren en aanverwanten; het hikje is er nog steeds  :eusa_eh:

Marc O.

Citaat van: )()()sT op 30-01-2014 23:34:35
Ondanks dat ik de GROM niet nieuw bij Motrade.nl had gekocht toch een mailtje eraan gewaagd met m'n vragen. Gelijk een uitgebreide reactie terug, hulde voor die club  :eusa_clap:

Top club inderdaad. Ik had mijn Grom er ook niet gekocht, maar kreeg zelfs op een zondag nog heel snel antwoord op m'n mails.

Arnie82

Mooi dat alles nu goed werkt... Was even onder de radar voor een tijdje dus had je laatste PB even gemist...  :eusa_wall:
'08 V50 2.0D / Summum / Electric Silver 477 / VolvoTune(d) / Dynaudio / RTI / 17" Freja dark grey

thuur