850 T-5R CY | V60D

Gestart door )()()sT, 03-05-2007 16:52:15

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Ook mij ontbreekt het de laatste tijd aan het updaten van mijn weblog, maar aangezien ik/we toch niet stilgezeten hebben even tijd vrijmaken voor wat updaterij :)

trapgeit© is niet meer.

Vorige maand hebben we de auto ontdaan van een aantal vitale delen die of zijn verkocht, of ik zelf gehouden heb voor hergebruik.
Terwijl half zuid Nederland nog in een diepe slaap lag na de eerste avond carnaval was bro Maarten zo vriendelijk af te reizen naar het zuid Limburgse om mee te helpen samen met Sven.
Inmiddels hebben de paar bruikbare delen hun weg naar de nieuwe eigenaar gevonden en leeft een stukje van de 850 voort in andere roffels.

Aangezien broer-Jeroen ook nog een aantal zaken van o.a. onderstel kon gebruiken hebben zij uiteindelijk de gehele 'auto' meegenomen, hun goodies eraf gehaald en het karkas bij het oudijzer afgeleverd. Weer een auto minder, en naar ik weet zijn nu alle 3 de HF-DZ-** 850's van dit forum n de schrootpers beland.

Impressies:

Carnaval, hoe kan het ook anders... Thanks Sven ;D

Goede hulp:

Richting het einde van de dag:

En weg ermee, bye bye, zwaai zwaai  :eusa_eh:

Jeroen heeft trouwens nog even de kop gedemonteerd om eens te kijken hoe het (in 2013 nog prima lopende) motortje er van binnen uitzag.
Hiervan schrokken we wel een beetje; is dit aangekoekte oliezooi??

Einde van een hoofdstuk..... What's next? 8)

V70R^2

Beetje roet is normaal, die bruinige aanslag is waarschijnlijk door het vocht gekomen na lang stilstaan.

Now may he rest in peace, op naar het crematorium, terug de hoogovens in ;D

dielie850

Vooral die linkse cylinder op de foto schrok ik van.
Daar zat de aanslag erg dik op de zuiger :eusa_think:

blastaway

Hahaha!

Mooi avontuur was het. Lekker slopen op de dijk. De verleiding was groot om hem het water in te duwen, maar dan kwam ie uiteindleijk in 's Hertogenbosch wel weer bovendrijven als eindstadium van de Zuid Willemsvaart.

Het was in ieder geval een waardig einde en we hebben nog flink wat plezier gehad ermee. Was eigenlijk wel een beetje benieuwd of je hem uiteindelijk nog gestart had gekregen als je naar de plaatjes kijkt. :-)
Volvo v90 2018
Volvo s80 2005
Volvo 940 2.3i met 65.000km

dielie850

Hier nog een plaatje van het sloopfestijn bij ons ;D

Krijg hem niet gedraaid :eusa_wall:

blastaway

Trapgeit nog flink wat ritjes gemaakt in zijn laatste maanden zonder een druppel benzine te gebruiken.
Volvo v90 2018
Volvo s80 2005

)()()sT

trapgeit^2

8)

Vulk

Hmz die wielen vind ik beter passen onder de blauwe!

The Volvoboy

'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

FrankvdAa

Mee eens, al zullen ze onder een zwarte sedan nog veel beter staan! ;)
'21 Volvo V90 T8 AWD R-Design, Platinum Grey, B&W, niveauregeling
'03 Honda CB600F (Hornet)
'98 Volvo S70 R, Black Stone, 18T, groene 440cc injectoren, manual swap M59, 3" Ferrita 100cpi DP, 2.5" Ferrita catback, iPD RIP-kit, iPD swaybars, Schutten custom tuning
'96 Volvo 460 1.8i Luxury Line, '92 Volvo 440 GLT 1.7i
--
Weblog    Volvo x70 R-register

dielie850

Ik weer niet :D
Vond de combi met saffron juist heel erg mooi :eusa_clap:

)()()sT

Hij moet omlaag (mudflaps weg) en dakrails eraf. Dikke pijp eronder en hoppa 8) ;D
Het contrast onder de blauwe is natuurlijk groter en dat is wel gaaf.

UserID6342

Vind het onder een Saffron toch ook niet misstaan hoor !

dielie850

Mudflapperds heb ik wel een bestemming voor :eusa_angel:

blastaway

Mooier dan onder de baluwe!
Volvo v90 2018
Volvo s80 2005