850 T-5R CY | V60D

Gestart door )()()sT, 03-05-2007 16:52:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

dielie850


UserID25761


)()()sT


UserID25761

Duidelijk  )()()sT   ;)


;D

innocenti

Toch niet weer info die alleen via de app wordt gedeeld. Waar gaat dat heen Joost.

)()()sT

Niks aan de hand hoor mensen, ga maar rustig slapen  :eusa_angel:

elianmars

#5331
Ik heb gevraagd of ik geld kan lenen voor m'n badkamer, maar Joost wil me niks lenen. Heeft het zogenaamd zelf nodig voor zijn keuken, of zo... :'( ;D

Marc O.

Of voor die ene C70 die hier laatst voorbij kwam? :D
...The Nile isn't just a river in Africa...

elianmars

Citaat van: Marc O. op 14-11-2016 18:40:49
Of voor die ene C70 die hier laatst voorbij kwam? :D

???  Hij heeft toch al een C70?  :eusa_think:

Marc O.

Die koopt Ronald dan wel ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

StefanCJ

Citaat van: elianmars op 14-11-2016 18:13:59
Ik heb gevraagd of ik geld kan lenen voor m'n badkamer, maar Joost wil me niks lenen. Heeft het zogenaamd zelf nodig voor zijn keuken, of zo... :'( ;D

Hij wilde mij ook al niks lenen voor een nieuw bankstel. Maar hey, what de heck, we hebben een cabrio  8)

widebody

Citaat van: StefanCJ op 14-11-2016 19:55:58
Citaat van: elianmars op 14-11-2016 18:13:59
Ik heb gevraagd of ik geld kan lenen voor m'n badkamer, maar Joost wil me niks lenen. Heeft het zogenaamd zelf nodig voor zijn keuken, of zo... :'( ;D

Hij wilde mij ook al niks lenen voor een nieuw bankstel. Maar hey, what de heck, we hebben een cabrio  8)
bahbah ;D

)()()sT

Toch handig, mijn forumnaam als ik mijn eigen weblogje zoek; door even te sorteren op 'gestart door' staat )()()sT gelijk bovenaan, dus kan ik weer eens even wat in mijn logje zetten.
Het heeft me de laatste tijd wel ontbroken aan het 'updaten' maar dat kwam ook wel omdat er eigenlijk niet eens zoveel te melden was.

Alhoewel....
Citaat van: Marc O. op 14-11-2016 18:44:08
Die koopt Ronald dan wel ;D



En zo geschiedde :o
Nadat ik in 2015 de bewuste cabrio net voor Ronald zijn neus wegkaapte is ie in november toch naar Zeeland verhuisd.
Aan de ene kant jammer, aan de andere kant biedt het dan ook weer ruimte voor wat anders  :azn:
Ik heb er > een jaar, alhoewel, seizoen 2016 alleen met veel plezier in gereden maar uiteindelijk toch besloten de auto te verkopen. Althans, ik was het niet concreet van plan, maar na wat posts over een schitterende 2004 cabrio kreeg ik PB of ik niet toch nog mijn blauwe C wilde verkopen. Ja dus :)

De saffron V70 rijdt verder eigenlijk probleemloos. Nadat ook in november bekend werd dat mijn contract als docent op de bouwkunde faculteit niet omgezet zou worden in een vaste aanstelling ben ik vrijwel direct weer flink gaan freelancen en wordt de auto ook weer meer gebruikt. Inmiddels staat de teller op 440.500 km. en zijn er afgezien van stuurkogels en wat kleine zaakjes geen noemenswaardige zaken aan de hand.

Waar ik wel nog eens naar wil kijken is het volgende:

In een vorig leven is de auto gedeeltelijk ontleed t.b.v. werkzaamheden aan de rechter zijkant, bij velen welbekend.


Daar is dus ook de ruit opnieuw gemonteerd, maar eigenlijk zolang als ik de auto heb, heb ik bij een regenachtige dag (of als ik de auto was) water aan de binnenkant van het raam.



Ik dacht in eerste instantie dat het door de gaten in het dak kwam waar eerst roofrails zaten, maar die zijn grondig dichtgekit. Daarnaast bemerkte ik dat als ik met mijn handen op de ruit duw, je een beetje het vocht hoort 'soppen' dus ergens zit daar iets niet goed.
Ik dacht dat ik, met de afdeklijst weghalen, er mogelijkerwijs iets meer te zien zou zijn, maar dat is niet zo.
Rest mij dan niets anders dan de ruit eruit te laten halen en opnieuw te laten kitten?

:)


elianmars

Lijkt me een kwestie van losse/te weinig kit. Die lijst is wel een onding om los te halen

Taranis

Citaat van: )()()sT op 29-01-2017 22:01:01
Alhoewel....
Citaat van: Marc O. op 14-11-2016 18:44:08
Die koopt Ronald dan wel ;D

http://img.photobucket.com/albums/v459/joost031277/2016/C70%20cabriolet/b1d702ed-db49-4421-a5d0-bf5616b35359_zpsnstki8yg.jpg

En zo geschiedde :o
Nadat ik in 2015 de bewuste cabrio net voor Ronald zijn neus wegkaapte is ie in november toch naar Zeeland verhuisd.
Aan de ene kant jammer, aan de andere kant biedt het dan ook weer ruimte voor wat anders  :azn:
Ik heb er > een jaar, alhoewel, seizoen 2016 alleen met veel plezier in gereden maar uiteindelijk toch besloten de auto te verkopen. Althans, ik was het niet concreet van plan, maar na wat posts over een schitterende 2004 cabrio kreeg ik PB of ik niet toch nog mijn blauwe C wilde verkopen. Ja dus :)

En ik ben er nog steeds blij mee... m'n handen jeuken om er aan te beginnen ;D

Heb je al iets anders op het oog?