850 T-5R CY | V60D

Gestart door )()()sT, 03-05-2007 16:52:15

Vorige topic - Volgende topic

R o b

Aub weer ontopic hier  ;)

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Freakybaby

Joost en Nynke gefeliciteerd! En maak er een mooi feest van..
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

)()()sT

Dank allen voor de leuke reacties!  8)

Het wordt ook eens tijd om een hoofdstuk af te sluiten... Vandaag een blokje geprepareerd om als ruilobject in te leveren bij de dealer. Maandagmorgen gelijk de boel regelen, ben ik daar vanaf.

Daarnaast heb ik de eerste duizend kilometer erop zitten.

Inmiddels ben ik wat meer gas aan het geven en gaat misschien morgen de inloopolie eruit.
Wederom: op naar de 600.000 km. :D

wepster

6 ton maar dan istie net ingelopen joh  :eusa_wall:
kun je eindelijk eens een keer op het gas gaan met hem ;D

)()()sT

Gistermiddag (eindelijk!) de andere knippers in de 850 geprutst. Daarnaast had ik nog een xenonsetje H1 liggen voor 'm dus die ook gemonteerd.
Rechts maar gelijk de koplamp eruit gehaald en het klemmetje volgens de Yits-methode bewerkt. Althans, krak zei ie ::) Gelukkig had ik nog een aantal liggen dus het kwam goed. Met het verbogen klemmtje krijg je de lamp zo vast hetgeen me dusdanig vertrouwen gaf dat ik het links wel "op de tast" durfde ;D
Alleen heb ik daar voor de accu die LPe zitten dus was genoodzaakt de accu eruit te nemen. Monteren was vervolgens een eitje alleen verwacht ik de volgende keer als die knipper eruit moet problemen met die stomme veer. Wat een flutsysteem.

Ook iets "to do" is die LPe verplaatsen. Ik heb me toch staan kloten de accu weer in de bak te krijgen en vervolgens die klem weer vast te krijgen!
Zojuist even de gaatjes in de doppen van de lampunits geboord en de boel afgemonteerd. Moet nog een goede plek voor de ballasten bedenken, ze zijn vrij groot.

De looks:

Gelukkig regent het nu dus net op tijd klaar 8)

KIM

Ik heb ook vrij grote ballasten.
Links heb ik er 1 tussen het luchtfilter en het binnenscherm gedrukt. Blijft prima zitten zonder beugeltje; de rechtse heb ik vlak naast de radiator gemonteerd mbv het bijgeleverde beugeltje.

De LPe zit bij mij trouwens naast de accu; dat geeft meer vrijheid bij het vervangen van de lampen. Toch heb ik de koplampen er uit gehaald; een klusje van niks.

Ziet er netjes uit met die US knippers!

BBS

Citaat van: )()()sT op 27-09-2011 19:46:11

Voordat ie me voor is....

http://img.photobucket.com/albums/v459/joost031277/2011/offtopic/73ca0bbe.jpg

Ondanks alle adviezen hier op dit forum, "doe het NIET" en "waar begin je aan!"
Wij gaan trouwen :D

En wel al heel snel, lekker klein en simpel: 3 november 2011, als we 5 jaa samen zijn  :eusa_dance:

Ik lees het nu pas Joost :-[
Maar niet minder gemeend:  Van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!

Wij hebben het ook gedaan lekker klein, perfecte locatie in Steenwijk gevonden en daarna met z'n allen de huwelijksboot in.
(het feest hebben wij gehouden in een rondvaart boot met muziek, goed eten en onbeperkt drinken. ;D)

Veel plezier met het voorbereiden van deze dag :D
Volvoloos....

UserID6342

Ik heb de 2 ballasten links met een tie-wrap aan elkaar gemaakt en voor de accu neergezet, dus tussen de lampen in.  Ik had ze bij de andere auto tussen de accu en binnenscherm inzitten maar op de een of andere manier paste dit niet (meer) bij de huidige auto.

De ballasten rechts ook met tie-wrap aan elkaar en aan het vultuitje geknoopt van het r.spr.reservoir. ;D

)()()sT

Daar heb ik 'm rechts ook zitten, onder de OBD1  :angel:
Links ligt ie nog even op de accu aan de handgreepjes  ;D
Tussen de accu en het scherm past niet, want dan steekt de accu teveel naar het midden en gaat de klem er niet op en voor de accu past ook niet aangezien er de LPe zit en nog wat ander gas-spul.

Dank Bert-Jan!

)()()sT

Herfst-taferelen....

rovelra

dielie850

Ziet strak uit zeg :eusa_clap:
Ik ga ze in de zwarte ook zetten vind ze vele male mooier als origineel.
Waren de lampjes goed of wil je toch oranje erin?

)()()sT

Haa Jeroen,

nee ik vind ze pRima zo 8)
Armin wilt oranje erin hebben, ik vind de witte mooi zo.

dielie850

Citaat van: )()()sT op 09-10-2011 19:41:29
Haa Jeroen,

nee ik vind ze pRima zo 8)
Armin wilt oranje erin hebben, ik vind de witte mooi zo.
Ik vind de witte ook mooier  ;)
Op een oranje of saffron zouden de oranje lampjes wel mooi staan vind ik :D